سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت : از فردا برای دیدار با پیکان آماده می شویم و بعد از این بازی دوستانه باید اسامی را در نظر بگیریم تا ببینیم کدام بازیکنان برای بازی اول بهتر هستند.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار دوستانه با ویستا توربین گفت: از تیم حریف و مسئولان برگزاری مسابقه تشکر می کنم زیرا شرایط برای برگزاری این دیدار آسان نبود. در 2 هفته قبل دیدید که به دلیل شرایط آب و هوایی زمین شرایط خوبی نداشت و نمی دانم چرا در ایران زمین های خوبی نیست.

او ادامه داد:زمین خوب برای هواداران و بازیکنان بهتر است و هواداران می توانند بازی بهتری ببینند. بازیکنان تیم ملی نیز برگشتند و یک نیمه دو نفر از آنها بازی کردند تا در فضای تیمی قرار بگیرند و از فردا برای دیدار با پیکان آماده می شویم.

شفر  در ادامه درباره بازیکنان ملی پوش استقلال و وضعیت آنها اضافه کرد: سه بازیکن ملی پوش به تیم اضافه شدند. آنها در اردوی تیم ملی خیلی خوب تمرین کردند و فکر می کنم آنها یک مقدار ناراحت هستند زیرا فکر می کردند تیم ملی قهرمان می شود و حالا باید با آنها صحبت کنیم تا برای موفقیت تیم باشگاهی خود آماده شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه در واکنش به این موضوع که چرا خسرو حیدری و علی کریمی همواره مصدوم هستند، گفت: امیدوارم آنها زودتر برگردند.

شفر درباره اینکه چرا تیمش برای حضور در رقابت ها آماده نیست افزود:به شما تبریک می گویم. آیا شما مربی هستید؟ ما شرایط خوبی داریم. ایسما به تیم ما اضافه شده، چند بازیکن جدید و چند بازیکن جوان داریم و بعد از این بازی دوستانه باید اسامی را در نظر بگیریم تا ببینیم کدام بازیکنان برای بازی اول بهتر هستند.

شفر درباره انتقال منشا به استقلال بیان کرد: من نمی دانم.(سرمربی استقلال سپس با صدای بلند منشا را صدا کرد و گفت من او را اینجا نمی بینم).

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت:امروز فقط درباره بازی صحبت می کنم. شاید برخی موضوعات خوب نباشد اما امروز فقط درباره بازی حرف می زنم.


بیشتر بخوانید:

هدایای ویژه فرهاد مجیدی و وینفرد شفر / پیروزی آبی پوشان در مصافی دوستانه

 بازیکن جدید استقلال با هواداران آفریقایی خداحافظی کرد

تمام خرید‌های نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتر فوتبال

ابهام در زمان بازگشت بازیکن عراقی استقلال به ایران


انتهای پیام /

اظهارات شفر درباره تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار