فرمانده کل سپاه گفت: فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نیروی جوان مومن و انقلابی در صحنه هاست.

جمهوری اسلامی در جهان واحد، نادر و منحصر به فرد است/ فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نیروی جوان، مومن و انقلابی استبه گزارش خبرنگار حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در آیین آغاز به کار ٤٠ هزار طرح عمرانی زودبازده با بیان اینکه طی چهل سال گذشته ملت ما و ملت‌های دیگر منطقه و مناطق دور دست شاهد پیروزی‌ها و فتوحات بزرگی به برکت انقلاب اسلامی بوده اند، اظهار کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بسیار زیاد است و فقط منحصر به موضوع امنیت و دفاع نیست.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: بنابر آمار مراکز جهانی رشد و پیشرفت در ایران اسلامی پر شتاب و کم نظیر بوده است.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: فتح الفتوح انقلاب اسلامی اقداماتی این چنینی همانند کاری که امروز انجام شد و تربیت جوانان شایسته، انقلابی اسلامی است. رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی جذب دل‌های جوانان مومن و انقلابی به این مسیر الهی است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در پیروزی انقلاب همه مردم در صحنه بودند، اما نقش آفرینی تعیین کننده و خط شکن جوانان بیشتر از دیگران است، یادآور شد: در دفاع مقدس هم نقش اصلی را مردم بر عهده داشتند، اما واحد‌های خط شکن جوانان بودند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه در مسائل امنیتی همانند قضایای سال ٧٨ و فتنه ٨٨ هم باز نقش آفرینی اصلی بر عهده جوانان بود، ادامه داد: حضور جوانان در عرصه جنگ اقتصادی که دشمن در صدد تحمیل آن بر ماست پررنگ‌تر از دیگران است.

وی بیان کرد: وظیفه جوانان انقلابی این است که حق جمله تاریخی امام که فرمودند انقلاب ما مبتنی بر مستضعفین است را ادا کنند و تلاشمان برای یک اقدام سازندگی باید همراه با اثبات حقانیت نظام و بیان معنا و مفهوم این جهاد بزرگ باشد.

سرلشکر جعفری گفت: قشر محروم و مستضعف در دیگر کشور‌ها بسیار بیشتر از ایران وجود دارد و بنابر اعلام بانک جهانی، درصد مردمی که قبل از انقلاب زیر خط فقر زندگی می‌کردند ٤٦ درصد و در سال ٩٤ حدود ١٠ درصد بوده است که این کاهش ٣٦ درصدی افتخاری بزرگ برای نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: انتظار داریم این ١٠ درصد هم کاهش پیدا کند و بخش زیادی از آن با توجه به اقدامات محرومیت زدایی توسط دستگاه‌های مختلف نظام است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی متکی به اصول قرآنی و چارچوب‌های اسلام برای یک جامعه اسلامی است خاطر نشان کرد: این دلیل ایستادگی انقلاب اسلامی است.

سرلشکر جعفری افزود:در فتنه ٨٨ دشمنان به از بین بردن نظام دل بسته بودند که تهدید بسیار خطرناکی بود و دلدادگان انقلاب اسلامی در دنیا این حوادث را با اشک و آه دنبال می‌کردند.

سرلشکر جعفری ادامه داد: سید حسن نصرالله نقل می‌کرد که دلبستگان انقلاب اسلامی از نقاط مختلف با من تماس می‌گرفتند و نگرانی خود را از این فتنه ابراز می‌کردند و اشک می‌ریختند.

وی ادامه داد: خداوند به وعده خود یعنی یاری و نصرت به مردم عمل کرد و بعد از آن شاهد بیداری اسلامی در منطقه بودیم و امروز این ندای حق به قلب اروپا هم رسیده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم روزی عدالت اجتماعی به قدری در کشورمان رشد کند که دیگر نیازی به اقدامات محرومیت زدایی نباشد، تصریح کرد: از بالاترین اهداف انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی بوده و طرح‌های اعتلای بسیج در همین راستا در حال طرح ریزی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار