سرهنگ موسوی پور از بازداشت یکی از سارقان حرفه‌ای لوازم داخل خودرو به هنگام سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدامین موسوی پور رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه اظهار کرد: از مدتی پیش سرقت‌های لوازم داخل خودرو شدت یافته بود که بنابر حساسیت موضوع مأموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با تحقیقات انجام شده نیز مشخص شد که سرقت لوازم داخلی خودرو‌ها توسط ۲ سارق صورت می‌گیرد.

وی افزود: با افزایش گشت‌های شبانه‌روزی محسوس و نامحسوس، بالاخره ساعت ۴ عصر روز چهارشنبه هفته گذشته، مأموران کلانتری حین گشت‌زنی متوجه دو مرد جوان شدند که در حال باز کردن درب یک خودرو پراید بودند که این دو مرد جوان به محض دیدن مأموران پلیس سوار خودرو خود شده و از محل متواری شدند.

سرهنگ موسوی پور با بیان اینکه سارقان از دستور ایست مأموران سرپیچی کرده و از محل متواری شدند، تصریح کرد: در این تعقیب و گریز تعدادی از خودروهای پارک شده در کنار خیابان آسیب دیدند و در این بین مأموران برای جلوگیری از ورود خسارت بیشتر ۴ تیرهوایی شلیک کردند و متهمان که چاره‌ای جز ایستادن نداشتند، پس از گذشت ۱۲ دقیقه در فضایی باز توقف کردند.

وی افزود: مأموران پنج کیلومتر به تعقیب این ۲ سارق حرفه‌ای پرداختند، اما یکی از سارقان موفق به فرار و متهم اصلی پرونده دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه با بیان اینکه متهم در کلانتری به سرقت لوازم خودرو با همکاری همدستش اعتراف کرد، توضیح داد: متهم مدعی بود که خودروی پراید برای خودش است، اما در تحقیقات پلیس مشخص شد، خودرو متعلق به یک معلم است و وقتی با صاحب خودرو تماس گرفته شد، او مدعی شد خودرویش جلوی مدرسه پارک است، در حالی که خودرویش در کلانتری بود.

وی افزود: مرد معلم پس از اینکه متوجه سرقت خودرو خود شد، به کلانتری مراجعه کرد و با شناسایی خودرو‌اش از متهم به اتهام سرقت و تخریب خودرو‌اش شکایت کرد. همچنین ۹ شاکی که متهم حین فرار به خودرو‌های آن‌ها آسیب زده بود، به کلانتری مراجعه و شکایتشان را مطرح کردند.

سرهنگ موسوی پور با بیان اینکه متهم به همراه ۹ شاکی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم دوم ادامه دارد.

انتهای پیام/

سارق خودروهای پایتخت به دام افتاد

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار