فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان از برگزاری ۲ هزار و ۴۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در استان خبرداد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت:در طول چهل سال پیروزی انقلاب اقداماتی در کشور انجام شده است که نویدبخش و الهام بخش سایر نهضت‌ها و امت‌های اسلامی بوده است.

سردار رجبی افزود: یکی از تنگنا‌ها و محدودیت‌های کشور، جنگ تحمیلی بود که جدای از خسارات مادی فراوان، خسارت معنوی زیادی که قابل اندازه‌گیری نیست را به کشور وارد کرد.

وی یادآور شد: امروز امنیتی داریم که زمینه‌ساز و آماده پذیرش سرمایه‌گذار و سرمایه در جهت توسعه استان است بنابراین اگر اراده جدی برای توسعه‌یافتگی در استان و صنعتی کردن استان باشد زیربنای آن که امنیت است وجود دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به افزایش بزرگ قدرت بازدارندگی ایران در بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: قدرت بازدارندگی و اقتدار امنیتی و نظامی ایران در طول این چهل سال به رشد و بلوغ قابل توجهی رسیده است که هیچ قدرتی امروز جلودار ایران نیست.

وی از افتتاح و شروع بکار ۱۵۰۰ پروژه همزمان با آغاز دهه فجر برای سال آینده در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها، پروژه‌های عظیم عمرانی، زمان‌بر و هزینه‌بر نیستند بلکه پروژه‌های زودبازده و عام‌المنفعه هستند.

رجبی به برگزاری ۲۴۰۰ برنامه در طول دهه فجر در بخش‌های مختلف سپاه استان کردستان اشاره کرد و گفت: این ۲۴۰۰ برنامه شامل افتتاح مسکن مددجویان، برنامه‌های فرهنگی، درمانی، نشست‌های بصیرتی و روشنگری و ... است.

برچسب ها: دهه فجر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.