نماینده امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت:تمام نقشه های استکبار جهانی برعلیه جهان اسلام و ملت ایران بایک سخنرانی مقام معظم رهبری نقش برآب می شود.

مدیران اجرایی باروحیه جهادی نقشه دشمن را خنثی کنند به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مولوی احمد صارمی افزود: جمهوری اسلامی با حمایت از جبهه های مقاومت و مظلومان جهان ،وحشت به دل مستکبرین و ظالمان عالم انداخته وآنان از ترس و وحشت به دور خودشان دیوار کشیدندوامروز اسرائیل و آمریکا در مقابل مظلومان فلسطین اظهار عجز می کند.

وی ادامه داد: حمایت جمهوری اسلامی از مظلومان جهان موجب باز شدن نور امیددر دل مسلمانان شده و بیداری اسلامی را به دنبال داشته است و خواب راحت را ازچشم دشمنان گرفته است .

نماینده امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تصریح کرد: استقلال ،آزادی ،مردم سالاری دینی ،حاکمیت مردم برمردم و رهبری دینی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است .

مولوی صارمی با اشاره به فتنه های دشمن خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم اقتصادی به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی است ومدیران باید با روحیه جهادی به ملت فهیم و رشید خدمت کنند و مشکلات وناامیدی را کاهش دهند.

وی گفت :مدیران اجرایی با برخورد جهادی و صمیمی مردم را راضی از ادارات برگردانند.

نماینده امام جمعه اهل سنت تربت جام تاکید کرد:مردم اهل سنت قدردان نعمات جمهوری اسلامی هستند و همراه با برادران تشییع خود برای پاسداری و حفظ و حراست از آرمان های انقلاب ،امام ،شهیدان و رهبری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادیش خواهند زدو یکبار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی با ولایت فقیه بیعت مجدد خواهند کرد.

انتهای پیام//ز.ج

مردم اهل سنت قدردان نعمات انقلاب اسلامی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.