مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: میزان اقامت مسافران در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۱۴ درصدی میزان اقامت مسافران در ۱۰ ماهه امسال

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: در ۱۰ ماهه سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۵۲۶ هزار اقامت در سطح استان اردبیل انجام گرفته است.

وی بیان داشت: این میزان در ۱۰ ماهه سال‌جاری به بیش از ۲ میلیون و ۸۱۵ هزار نفر رسیده است که افزایش تقریبی ۳۴۵ هزار نفری داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: میزان اقامت در سطح استان در سال‌های اخیر روند رو به جلو داشته که اداره کل میراث فرهنگی استان در نظر دارد شتاب بیشتری به این روند ببخشد.

فلاحی با تاکید بر حمایت از افزایش اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل ادامه داد: این استان ظرفیت بالقوه برای توسعه اقامتگاه‌های بومگردی دارد و در این خصوص تسهیلات ویژه‌ای نیز به واحد‌های فعال اختصاص داده می‌‎شود.

وی افزود: بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی استان در طی ۱۰ ماهه امسال اقامت داشتند که امیدورایم با توجه به افزایش آنها، تعداد مسافران در سال‌های آینده رشد چشم‌گیری داشته باشد.

انتهای پیام/ع

افزایش اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان های اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.