جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: در دهه فجر امسال ۴۰ پروژه با محوریت بسیج سازندگی سپاه استان در مناطق مختلف استان افتتاح می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: تعدادی از برنامه های سپاه از قبل از دهه فجر آغاز شده و تعدادی در دهه فجر و تعدادی نیز بعد از دهه فجر ادامه می یابد .

سرهنگ شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: مجموعه بسیج سازندگی سپاه استان سمنان ۳۲۰ طرح عمرانی زودبازده و محرومیت زدا را در سال ۹۷ هدف گذاری کرده که تاکنون حدود ۹۵ درصد آن محقق شده و در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران ۴۰ طرح را با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان که بخش اعظم اعتبار آن محقق شده افتتاح می‌کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های کشوری که در ۱۳ بهمن آغاز می‌شود طراحی و اجرای ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده و محرومیت زدا در کل کشور با همکاری بسیج سازندگی سپاه است که سهم استان سمنان از این طرح ۱۱۴۵ موضوع است که در ۲۸ سرفصل اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: ۷۰ درصد این پروژه‌ها متمرکز بر آب و اشتغالزایی است و امیدواریم تا مرداد ماه سال ۹۸ این پروژه‌ها به بهره برداری برسند.

انتهای پیام / گ

نشست خبری جانشین فرمانده سپاه استان سمنان  برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، اشتغال ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.