رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی از آمادگی این شهرستان برای برگزاری مسابقات ملی و تورنمنت‌های مختلف بین المللی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قهرمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی در دیدار با شادنیا، دبیرکل فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران و هیات رزمی این شهرستان گفت: بندرانزلی با وجود زیرساخت‌های مناسب و دارا بودن پتانسیل و ظرفیت‌های موجود جغرافیایی و طبیعی، مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی و تورنمنت‌های مختلف بین المللی خواهد بود.

وی افزود: آمادگی لازم برای میزبانی رقابت‌های مختلف ورزشی در سطح ملی و بین المللی را در این شهرستان داریم.

همچنین در این دیدار، شادنیا، دبیرکل فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران، ظرفیت و پتانسیل بندرانزلی را برای میزبانی مسابقات ملی و تورنمنت‌های مختلف بین المللی مثبت ارزیابی کرد.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان و همه دستگاه‌های اجرایی ذی ربط باید هرچه بهتر و بیشتر هیات رزمی بندر انزلی را حمایت کنند.

سینا قلی پور، رئیس هیات رزمی بندرانزلی نیز در این نشست به ارایه گزارش عملکرد و فعالیت‌های هیات در سال‌های ۹۶ و ۹۷ پرداخت و از تجهیز و نوسازی پایگاه قهرمانی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: هیات رزمی بندر انزلی با همه توان علمی و عملی خود در تلاش است تا ضمن موفقیت در رقابت‌های مختلف همچنین زمینه میزبانی برای برگزاری برگزاری تورنمنت‌های مختلف بین المللی را نیز در این شهرستان فراهم کند.

 

انتهای پیام/م.ع

بندر انزلی آماده برگزاری تورنمنت‌های مختلف بین المللی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.