مرد جوان که با همدستی همسر صیغه‌ای و دوست صمیمی‌اش با خودرو سرقتی دست به 6 فقره سرقت و آدم ربایی زده بود، پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان که با همدستی همسر صیغه‌ای و دوست صمیمی‌اش با خودرو سرقتی دست به 6 فقره سرقت و آدم ربایی زده بود پای میز محاکمه ایستاد. رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت راننده یک دستگاه پژو در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی به ماموران گفت: من در آژانس کار می‌کنم. دیشب یک زن و مرد جوان را از کرج به مقصد تهران سوار ماشین کردم، اما در بین راه بنزین ماشین تمام شد. من به پمپ بنزین رفتم و چون می‌خواستم سیگار بکشم به پیشنهاد مسافر سوئیچ را به او دادم تا بنزین بزند، اما او وقتی پشت فرمان نشست ماشین را سرقت کرد.

تلاش برای ردیابی خودرو سرقتی آغاز شد، اما پلیس به نتیجه مطلوب نرسید. ۲ ماه از این ماجرا گذشته بود که بیست و سوم اردیبهشت ماه سال ۹۷ پلیس به سرنشینان یک دستگاه پژو مشکوک شد که در حال درگیری با هم بودند. پلیس در استعلام این خودرو دریافت سرقتی است و ۲ ماه پیش در جاده کرج دزدیده شده است. به این ترتیب راننده به نام عباس به همراه همسر صیغه‌ای اش به نام افسانه و دوست صمیمی اش پیام بازداشت شد‌ند. آن‌ها به شش فقره سرقت از مسافران با ماشین دزدی اعتراف کردند.

رد پای زن صیغه‌ای در ماجرای قدم زدن وکیل برهنه در خیابان‌های تهران + عکس

عباس در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه که دو نفر از شاکی‌ها حضور داشتند به تشریح ماجرا پرداختند.

یکی از آن‌ها که وکیل دادگستری بود گفت: می‌خواستم برای رسیدگی به یک پرونده به آمل بروم. به همین خاطر ساعت ۱۲ شب سوار یک دستگاه پژو شدم که یک مسافر زن و مرد داشت. پس از طی کردن مسافتی مرد قوی هیکلی که کنار زن جوان نشسته بود به رویم چاقو کشید و از من خواست تا هرچه پول دارم به او بدهم. او و راننده جوان مرا تهدید به مرگ کردند. من هم کارت عابر بانک و پول نقدی را که همراه داشتم به آن‌ها دادم. مرد جوان با چاقو ضربه‌ای به پایم زد و سپس در حوالی تهرانپارس مرا رها کرد. آن‌ها حتی لباس هایم را از تنم بیرون آوردند تا نتوانم به سرعت سراغ پلیس بروم.

دومین شاکی مرد افغان بود که در تشریح شکایتش گفت: دو مرد خشن به همراه زن جوان با تهدید چاقو، گوشی موبایل و پول‌هایش را سرقت کردند و مرا کتک زدند.

سپس عباس که از زندان به دادگاه منتقل شده بود، به اتهام ۶ فقره سرقت مقرون به آزار و آدم ربایی روبه‌روی قضات ایستاد و جرمش را گردن گرفت.

وی گفت: من و همسر صیغه‌ای قصد سرقت نداشتیم، اما در شرایطی که راننده پژو ماشین را ترک کرده بود ماشین او را سرقت کردیم و از آن روز تصمیم گرفتیم به همراه دوست صمیمی ام دست به سرقت و اخاذی بزنیم. ما با ماشین سرقتی در خیابان‌ها دور می‌زدیم تا طعمه مناسبی به دام بیاندازیم. آخرین بار مسافری که سوار ماشین شده بود، مقاومت کرد. به همین خاطر پیام می‌خواست او را با چاقو بزند. آن‌ها با هم درگیر بودند که گشت پلیس سر رسید و ما را دستگیر کرد.

در پایان دفاعیات این مرد با توجه به اینکه از افسانه و پیام تحقیقات کامل صورت نگرفته بود پرونده برای رفع نقص و تکمیل تحقیقات به دادسرا برگردانده شد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
این دزدان باید به همان نحوی که شاکیان میخواهند به اشد مجازات برسند در غیر اینصورت اقایون قاضی ممکنه قربانی بعدی شما باشید به دزد رحم نکنید که ستمکاری بود بر مردم بیگناه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
حکم اسلام قطع دست دزده اگه حکم اسلام رعایت میشد دزدان یادستشون قطع بودیاپاشون دزدای دیگه هم ازترس اینکه دست وپاشون قطع نشه ازترس ابروشون دزدی نمیکردن.علی برکت ا....
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۱:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
اگر حکم اسلام اجرا میشد الان اکثر مردم ایران بی دست بودن . مگه دزدی فقط زورگیری هست .کلاه برداری، اختلاص، گران فروشی، کم فروشی، تقلب،سواستفاده از اختیارات دولتی ، رشوه گرفتن همه و همه دزدی هست .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
طبق قانون این افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی می‌باشند. وجرمشان سنگین کسی که باسلاح در اجتماع اقدام به اخاذی وزورگیری مینماید وبعضا جرحی هم وارد مینماید آن هم چند مورد همان بهتر که ازصفحه روزگار محو شود عنوان محاربه برآنها بار میشود و اعدام درسی باشد برای کسانی که درفکرشان این چنین نقشه هایی می‌پرورانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
فقط اعدام
تا درس عبرتی بشود برای بقیه
چرا آن مرد بیچاره را رها کردند؟؟؟!!!!
این زن و مرد جوان تا کی میخواستند به این کار زشتشان ادامه دهند؟؟؟
یعنی در آینده وقتی بچه شان را نگاه میکردند خجالت نمیکشدیند؟؟؟!!!!........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
دو ماه در تهران وکره و ... با خودروی دزدی پرسه زدن خودرو شناسایی نشده. والا ما که از کوچه های تهران هم می گذریم. اس ام اس می آید که دو میلیون جریمه شدید.
ظاهرا دوربین های پلیس فقط برا جریمه کردن هست.
Iran (Islamic Republic of)
Abbas.es
۲۰:۱۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
فقط یکی بهشون بگه شب موقع خواب فقط برای یک لحظه تصور کنه که چه کسایی باشرمندگی بادست خالی به خونه پیش زن وبچه شون میرن.فاصله طبقاتی. آخه چقدر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
زورگیر = داعشی = اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
قاضی محترم حکم این افراد اعدامه نه زندان

از زندان آزاد میشن دوباره کاراشونو شروع میکنند
United States of America
منصف
۱۰:۰۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
دوست عزیزحکم قطع ید مقدماتی داره ابتدابایدکه وضع اقتصادی جامعه طوری باشه کهب بیکاری ومعضلات فعلی درجامعه نباشه ودزدی بدون دلیل رخ بدهد والان هزاران پرونده دزدی درجریان هست که اکثرا بدلیل فقرمفرط وبیکاری وبدبختی وبی پولی پیش آمدمیکند
حکم اسلام عادلانه هست ودههامقدمه وموخره داردوطبق نظرشماباهزاران فرد دست وپاقطع شده که دیگه توان کارندارن مواجه خواهیم شدکه خانواده وفرزندانشون یابایدبرن گدایی کنن ویابادزدی وخلاف خرج زندگیشون رادربیارن واین چرخه تا ابدادامه پیدامیکنه
اول کارودرآمدکافی بایدایجادکرد بعداگرکسی رفت وخلاف کرد گردنشوزد
آخرین اخبار