نایب رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران گفت: رشته ووشو در ایران راه تکامل را بخوبی طی کرده و اکنون به یکی از قدرت های جهان تبدیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شهین ناظمی نایب رئیس فدراسیون ووشو  جمهوری اسلامی ایران شامگاه گذشته گفت: فدراسیون توجه ویژه ‌ای به توسعه رشته ووشو در رده ‌های پایه دارد، هدف فدراسیون ووشو پیدا کردن استعدادهای بالقوه در کشور است.

وی افزود: ووشوی ایران در سال های اخیردر سایه برنامه ریزی و همکاری تمام دلسوزان، قله های موفقیت را فتح کرده و هم اکنون در سطح جهانی در جایگاه رفیعی قرار دارد.

نایب رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران گفت: جایگاه ایران در رشته ووشو در دنیا به مرحله ای رسیده که هم اکنون بسیاری از کشورها، درخواست برگزاری اردوهای مشترک با تیم ملی کشورمان دارند.

ناظمی با اشاره به پیشرفت ووشو بانوان نیز در ایران افزود: با همت و برنامه ریزی خوب استان ها اکنون شاهد پیشرفت چشمگیر بانوان در این رشته هستیم و نتیجه آن کسب عنوان های قهرمانی توسط زنان ووشوکار ما در مسابقات بین المللی است.

وی سطح مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی در آبادان را بالا دانست و گفت: در این دوره شاهد برگزاری رقابت های بسیار فشرده و نزدیکی بودیم و تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی راه سختی را طی کردند.

ناظمی افزود: تمام تیم های قدرتمند در این رقابت ‌ها حضور داشتند که باعث بالا رفتن سطح این مسابقات شد، برگزاری اینگونه رقابت ها به پیشرفت ووشوکاران کمک زیادی می کند.

رقابت های ووشو بانوان کشور امروز با قهرمانی تیم البرز در سالن کوثر آبادان پایان یافت.

انتهای پیام / د

توجه ویژه به رشته ووشو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.