حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان در اعلامیه ای تاکید کرده ‌است که جنگ یگانه راه حل بحران در افغانستان نیست و برای ختم جنگ چهل ساله باید از طرق حل سیاسی اقدام کرد.

تاکید حزب جنبش ملی بر حل بحران افغانستان از طریق سیاسیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان به رهبری عبدالرشید دوستم در اعلامیه ای تاکید کرده ‌است که جنگ یگانه راه حل بحران در افغانستان نیست و برای ختم جنگ چهل ساله باید از طرق حل سیاسی اقدام کرد.

در اعلامیه حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان آمده است: «حزب جنبش یک بار دیگر بر ضرورت عاجل ختم جنگ و تأمین صلح و ثبات پایدار در کشور تأکید می‌کند. حزب جنبش همه مردم را فرا می‌خواند تا در این مرحله حساس تاریخ مشترک، در محور تحقق آرزوی بزرگ مردم افغانستان، یعنی ختم جنگ و بحران 40 ساله، بسیج شوند».

این اعلامیه افزوده است: «حزب جنبش با استقبال و حمایت از روند گفتگوهای صلح به رهبری ایالات متحده آمریکا، روی اصولی چون رهبری و مالکیت افغانستان در روند صلح، همه شمول شدن، فراگیربودن و شفافیت روند گفتگوهای صلح تأکید می‌نماید و حراست از دستاوردهای هفده سال گذشته از جمله ارزش‌های حقوق بشری و حقوق زنان را حتمی می‌شمارد».

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار