از سرگیری تردد در محور اندیکا-شهرکرد

رئیس پلیس راه خوزستان از بازگشایی محور اندیکا - شهرکرد که هفته گذشته به علت خطر ریزش کوه و سقوط بهمن مسدود شده بود، خبر داد.

از سرگیری تردد در محور اندیکا-شهرکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به مسدود شدن محور اندیکا - شهرکرد و شهرکرد - اندیکا از هفته گذشته برای تردد تمام خودروها گفت: از عصر روز گذشته این محور تنها برای تردد خودروهای سبک باز و همچنان تا امروز شنبه برای تردد اتوبوس ها مسدود است.

رئیس پلیس راه خوزستان همچنین به تخریب پل محور رامهرمز - بهبهان اشاره کرد و گفت: این پل در بارندگی روزهای اخیر تخریب شده ولی مسیر این محور دو بانده بوده و تنها قسمت کوتاهی از یکی از باندها دچار تخریب شده است.

وی افزود: اکنون تردد خودروها از سمت مخالف باند تخریب شده به صورت رفت و برگشت انجام می شود که تاکنون مشکل خاصی برای تردد ایجاد نکرده است.

سرهنگ دولتشاهی تصریح کرد: بیشتر این مسیر دوطرفه بوده و امیدواریم با بازسازی پل تخریب شده به زودی خودروها در مسیر اصلی خود در دو باند تردد کنند.

رییس پلیس راه خوزستان اذعان داشت: در حال حاضر تردد در تمامی جاده های خوزستان برقرار است و انتظار می رود شهروندان برای سفربه شهرهای شمالی استان تمامی نکات ایمنی را رعایت کنند.

محور اندیکا - شهرکرد و شهرکرد - اندیکا که در معرض خطر ریزش کوه و سقوط بهمن بود از هفتم بهمن ماه برای تمام خودروها مسدود شد اما این مسیر اکنون برای تردد خودروهای سبک باز بوده و قرر است برای اتوبوس ها نیز امروز شنبه باز شود.

در روزهای اخیر بارش های شدید برف و باران خطر ریزش کوه در جاده های کوهستانی شمال و شمال شرق خوزستان را بیشتر کرده است.

همچنین افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه نیز احتمال آبگرفتگی را در برخی از جاده های خوزستان بیشتر کرده است.

انتهای پیام/گ

بازگشایی تردد در محور اندیکا-شهرکرد

برچسب ها: پلیس راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.