حسام ابودقه خواهان تحرکات ملت‌های عربی علیه حکامی شد که با سازشکاری، فرصت سرکوب ملت فلسطین را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، حسام ابودقه، یکی از رهبران جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، تحرکات ملت‌های عربی علیه حکامی را خواستار شد که با سازشکاری، فرصت سرکوب ملت فلسطین را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

حسام ابودقه از رهبران جبهه دموکراتیک در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم گفت: از جمله نتایج حضور گسترده فلسطینیان و حمایت آن‌ها از قضیه اسرا این است که ملت فلسطین به مبارزه در حوزه‌های مختلف از جمله اسرا ادامه خواهد داد. ما بر لزوم پایبندی رژیم صهیونیستی به همه توافق‌های بین المللی و انسانی در خصوص احترام به حقوق اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی تاکید و همه روش‌های ظلم و محدودیت در زندان‌های رژیم صهیونیستی را برای آسیب وارد کردن به عزم و اراده ملت فلسطین محکوم می‌کنیم.

حضور فلسطینیان به منزله ارسال پیامی برای رژیم صهیونیستی است مبنی بر این که ملت فلسطین در حمایت از قضیه اسرا متحد است؛ زیرا این قضیه به حق و دارای اولویت است و اسرا در دفاع از آزادی، استقلال و عزت و کرامت ملت فلسطین مبارزه کردند و اکنون هزینه مواضع قهرمانانه، فداکاری‌ها و مبارزات خود را می‌پردازند.

او افزود: همچنین حضور فلسطینیان در راهپیمایی امروز بازگشت تحت عنوان «اسرای ما تنها نیستند» به منزله ارسال پیامی برای رژیم صهیونیستی است مبنی بر این که ملت فلسطین به مبارزات خود در همه زمینه‌ها ادامه می‌دهد و فلسطینیان در راه آزادی و فراهم شدن زندگی عزتمندانه برای همه ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه و زندان‌ها و قدس مبارزه می‌کنند و امکان ندارد ملت ما از مبارزات خود از جمله راهپیمایی‌های بازگشت دست بردارد. این ملت می‌تواند رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کند.

از سوی دیگر، ملت فلسطین سازشکاری را رد می‌کند و از همه آزادگان جهان و ملت‌های عربی می‌خواهد علیه حکام خود تحرکاتی انجام دهند؛ حکامی که برای اعمال طرح صهیونیستی علیه ملت فلسطین و حتی افزایش اقدامات آن در سرکوب ملت فلسطین، فرصت‌های جدیدی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار