مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سازمان دانش‌آموزی زمینه‌ساز تربیت اجتماعی است.

تزریق شور و نشاط در جامعه وظیفه‌ نظام آموزشی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به توانایی‌های سازمان دانش‌آموزی، اظهار کرد: در این حوزه می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم؛ زیرا پتانسیل تحقق فعالیت‌های برجسته را داریم؛ بنابراین باید با برنامه پیش برویم و ضمن تعامل با بخش‌های مختلف، تمام توان‌مان را جهت رسیدن به اهداف والای نظام تعلیم و تربیت به کار گیریم.

این مقام ﻣﺴﺅول آموزش و پرورش استان، تزریق شور و نشاط در جامعه را وظیفه‌ نظام آموزشی دانست و افزود: بخش عمده‌ای از این شادابی در حیطه‌ی سازمان دانش‌آموزی محقق می‌شود؛ به‌ویژه در بحث تربیت اجتماعی، گام‌های ﻣﺅثری برداشته شده که نیازمند تداوم و اهتمام بیشتر سازمان دانش‌آموزی است.

یزدان‌پناه بیان کرد: طرح‌هایی همچون امواج مهربانی می‌تواند در ابعاد وسیع‌تر انجام شود تا همه در جریان فعالیت‌های خلاقانه و مثبت آموزش و پرورش قرار گیرند و از ظرفیت‌های بالای نظام تعلیم و تربیت آگاهی یابند.

وی شادی‌افزایی را یکی از ﻣﺅلفه‌های سیستم آموزشی و تربیتی عنوان کرد و گفت: لباس ویژه‌ی سازمان دانش‌آموزی یکی از اقدامات جالب توجه این سازمان است که مخاطب را به خود جذب می‌کند و در نگاه اول جلب توجه می‌نماید. همچنین سازمان دانش‌آموزی در بیشتر برنامه‌های آموزش و پرورش، زینت‌بخش مراسم‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش با طرح این موضوع که هنر این است در تنگناها، کار‌های شاخص انجام دهیم، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، باید از زلزله به عنوان یک فرصت استفاده کنیم، ما نیز باید در شرایط موجود، کار‌های ویژه انجام دهیم. 

انتهای پیام/ز

شادی‌افزایی  یکی از ﻣﺅلفه‌های سیستم آموزشی و تربیتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.