نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان بوشهر، امشب با حضور استاندار در مدرسه تاریخی سعادت بوشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این نمایشگاه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر بخشی از دستاورد‌های ۴۰ ساله حوزه کاری خود را در ۵۲ غرفه به نمایش گذاشته‌اند.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، عزت، سربلندی، استقلال و آزادی را حاصل زحمات امام راحل، بزرگان انقلاب و ایثار شهدا دانست و با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ناکارآمد جلوه دادن خدمات انقلاب، گفت: پیشرفت نظام اسلامی در حالی رقم خورده که توطئه‌های زیادی علیه نظام وجود داشته و کشور با تحریم‌ها و ترور‌های فراوانی رو به رو بوده است.

عبدالکریم گراوند تصریح کرد: با همه مشکلات، در این ۴۰ ساله شاهد اتفاقات مبارک و بزرگی در بخش‌های مختلف بودیم و تفاوت‌های قبل و بعد از انقلاب برای همگان مشهود است.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در ارائه دستاورد‌های نظام، افزود: وظیفه رسانه‌ها در این زمینه بسیار مهم است و باید پیشرفت‌های کشور را برای مردم بیان کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت اتحاد برای رسیدن به پیشرفت‌های بیشتر در دهه پنجم انقلاب گفت: در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی همه گروه‌ها و احزاب سیاسی و باید دست به دست هم بدهند و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار کنند.

انتهای پیام/ک

 نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بوشهر افتتاح شد

 

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.