سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت نشست روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه در سوچی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت نشست روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) در سوچی برگزار می‌شود. 

وی افزود: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره اوضاع امنیتی ونزوئلا با شورای امنیت ملی روسیه بحث و گفتگو کرد. در این نشست، بر لزوم یافتن راه حلی برای این بحران، بدون هرگونه مداخله خارجی تاکید شد.

پسکوف با اشاره به این که مسکو هیچگونه پیامی از خوان گوایدو، رئیس پارلمان ونزوئلا و مخالف حکومت این کشور دریافت نکرده است، تاکید کرد روسیه بدون توجه به اوضاع سیاسی این کشور، در زمینه ادامه و توسعه روابط اقتصادی و تجاری با ونزوئلا تلاش می کند.

در همین راستا، ولادیمیر زایمسکی سفیر روسیه در کاراکاس تاکید کرد مخالفان ونزوئلا برای دور کردن طرفداران هوگو چاوز از فضای سیاسی تلاش می کنند.

ولادیمیر زایمسکی گفت: به نظرم، طرفداران دمکراسی ونزوئلا چه مخالفان تندرو یا حامیان آنها در خارج مرتکب اشتباه بزرگی می شوند. آنها طرفداران چاوز یا اندیشه چاوزی را از حضور در فضای سیاسی محروم می کنند. این در حالی است که اندیشه چاوزی در همه روندهای توسعه اقتصادی و اجتماعی در این کشور مناسب و الزامی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سوریه ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار