مسئول روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر کانون پرورش فکری با همکاری گروه پوپک نمایش و جنگ شاد و موزیکال (گلنار و چله انقلاب) را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سلیمی مسئول روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان گفت: نمایش گلنار به کارگردانی مصطفی جعفری کاری از گروه پوپک با همکاری کانون پرورش فکری در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر بر روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: این نمایش موزیکال و شاد قصه دختری بنام گلنار را روایت می‌کند که پدرش در دستان گرگ اسیر می‌شود و گلنار برای آزادی پدرش مجبور است تا ابتدا به ترس درونی کند.

به گفته سلیمی این نمایش سعی می‌کند تا به کودکان آموزش دهد تا برای رسیدن به اهداف خود و موفقیت‌ها باید ترس را از خود دور کنند که این موضوع به صورت نمایش جذاب و مفرح به کودکان و نوجوانان انتقال داده می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان گفت: مصطفی جعفری نمایش‌های اردک به جنگل می‌رود، مثل دوستای قدیمی، سوسکه چه مهربونه، ننه سرما و خاله بهار را روی صحنه برده است.

انتهای پیام /ک


اجرای نمایش گلنار به کارگردانی مصطفی جعفری در زنجان

برچسب ها: اکران فیلم ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.