استاندار ایلام گفت: دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام مایه افتخار ملت ایران است.

دستاورد های انقلاب مایه افتخار ملت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با اشاره به اینکه دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام مایه فخر و مباهات هر ایرانی است،گفت: نباید دولت‌های کنونی و پیشین با غرض ورزی مورد هجمه قرار بگیرند، انتقاد از همه مسئولان باید بدون جناح بندی، سیاسی کاری و احساسی باشد.

 سلیمانی دشتکی روز جمعه همزمان با اولین روز از دهه گرامیداشت فجر و پیش از خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: انتقاد باید دارای فاکتورهایی، چون عدالت، انصاف، آینده نگری، بینش و رویکرد دلسوزانه برای نظام باشد.

وی افزود: البته در همه دولت‌ها هستند مسئولان ناسالمی که به جای خدمتگذاری به مردم مطامع و زیاده‌های خود را در اولویت گذاشته اند که مراجع قضایی با این افراد به شدت برخورد می‌کنند و نباید به خاطر وجود عده اندکی از این افراد عملکرد همه مسئولان و دلسوزان نظام و مردم به چالش کشیده شود.

استاندار ایلام ادامه داد: به تجربه ثابت شده هرجا انتقاد‌ها سازنده و بدور از تنگ نظری بوده اوضاع بهبود یافته است، ولی انتقاد‌های غیرمنطقی و خودخواهانه موجب افزایش چالش‌های بیشتر و حاشیه سازی می‌شود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: ایران اسلامی از همان بدو پیروزی با مخالفت دشمنان و توطئه‌های مختلف آن‌ها مواجه شده، اما با صبر و هوشیاری مردم و مسئولان این هجمه‌ها خنثی شده و اکنون نیز در این برهه زمانی هم باید با اتحاد و هم افزایی جنگ روانی دشمن را باید خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی هم اکنون یک قدرت تاثیرگذار در منطقه و سطح بین الملل است، عنوان کرد: باید با انسجام و اتحاد بیشتر این قدرت را در همه ابعاد گسترش و تقویت کنیم.

انتهای پیام/ د

صحبت های استاندار ایلام در اولین روز از دهه گرامیداشت فجر

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.