سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت: با افرادی که در مراسم مختلف عزا و یا شادی تیراندازی هوایی می کنند برخورد جدی و قاطع می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت: متاسفانه تیراندازی دو روز گذشته  در مراسم یکی از روستاهای آبادان منجر به از دست رفتن جان یک انسان شد.

وی افزود: اینگونه رفتارها خشن و ضد انسانی است که دیگر اجازه تکرار آن از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی داده نخواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت: عشایر عزیز ما نباید تیراندازی در مراسم های مختلف را موجب افتخار بدانند چرا که این رسم غلط بارها جان انسان ها را به خطر انداخته است.

موسوی ادامه داد: اشخاصی که سلاح غیرمجاز نگهداری می کنند و در مراسم شادی و عزا اقدام به تیراندازی هوایی می کنند باعث ایجاد بی نظمی و وحشت در بین مردم و از بین بردن آرامش شهروندان می شوند و ضروری است تا برخورد جدی با این افراد صورت گیرد.

وی افزود: تیراندازی های مکرر در مجالس که باعث مجروح شدن و یا وقوع قتل می شود، نگرانی های زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت: عقلا و معتمدان محلی اجازه ندهند با انجام اعمالی نابخردانه بدین صورت خانواده‌های بسیاری از مجلس جشن و شادی راهی مجلس عزا شوند و عزیزان‌شان را از دست دهند.

تیراندازی در مراسم عروسی و عزا در خوزستان بارها منجر به وقوع حوادث ناگوار شده است.

تیراندازی در مجالس عروسی و عزا، فرهنگ غلطی در استان خوزستان است که به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

به گفته فرمانده انتظامی آبادان تیراندازی در مجالس شادی و عزا در این شهرستان طی امسال 45 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام / د

تیراندازی در مراسم عزا و شادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.