مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پیامی آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز  در پیامی آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت. در این بین ، دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

بی‌شک تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام فاطمیه و شهادت حزن‌انگیز حضرت صدیقه طاهره (س) بستر مناسبی را برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت، چراکه مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است .

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان گرانقدر این سرزمین اسلامی ، عزت، افتخار، سلامت و شکوه برای ملت همیشه در صحنه، بیدار، مقتدر و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه فرهنگیان ارجمند و دانش آموزان عزیز را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری از خداوند متعال خواهانم.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

پیام تبریک آغاز دهه مبارک فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.