رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت از خروج یکجانبه این کشور از برجام، مدعی شد دموکرات‌ها حامیان اصلی رویکرد منفعلانه در برابر ایران هستند.

ترامپ: دموکراتها از حامیان اصلی برخورد ضعیف و منفعلانه با ایران هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بار دیگر مدعی شد خروج آمریکا از برجام موجب آشفتگی اقتصادی در ایران شده است.

دونالد ترامپ روز پنج‌شنبه بار دیگر با انتشار پیامی در شبکه توییتر، ضمن انتقاد از دموکرات‌ها نوشت: «چاک شومر و دموکرات‌ها از حامیان اصلی برخورد ضعیف و منفعلانه با ایران هستند و متوجه خطر آنها (ایران) برای کشورمان نیستند».

او همچنین مدعی شد: «ایران به علت تحریم‌ها و خروج (آمریکا) از برجام در آشفتگی اقتصادی قرار دارد. دموکرات‌ها ما را در وضعیت بدی قرار داده بودند، اما اکنون در وضعیت خوبی هستیم».

رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه نیز با انتقاد شدید از ارزیابی مدیران سازمانهای اطلاعاتی این کشور از فعالیت‌های هسته‌ای ایران، آنها را ساده‌لوح و منفعل توصیف کرد.

دنیل کوتس، رئیس اطلاعات ملی آمریکا و جینا هاسپل، رئیس سازمان سیا، در گزارش‌های اخیر خود اذعان کردند که ایران همچنان به اجرای برجام پایبند است، اما در صورت بهره‌مند نشدن از مزایای اقتصادی، احتمال خروج تهران از این توافق وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
دروغگویی و زیر پا گذاشتن قوانین جهانی از کشور پیمان شکنی همچون آمریکا و مسولان ساده و زود باور ایران بودند که این پیمان را با عجله و بدون ضمانت اجرایی از آمریکا و غرب سریعا اجرا کردند و برنامه اتمی را متوقف کردند.
وگرنه ایران اسلامی با این جوانان تلاشگر و هوشمند و ملتی استوار، اینقدر ها هم دست و پا بسته نبود و نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
آقایان مسئول این ملت لایق بهترینها بودن وهستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
تو هم از کر و فر می افتی تازه به دوران رسیدی هنوز ملت ایران را نمی شناسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
تو هم هنرت اینه که خون مردم عادی را به شیشه کنی
Iran (Islamic Republic of)
babak
۲۰:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ چقدر میترسی از ایران..رفتی عربستان شیرشون را دوشیدی ولی اینجا شیرتان را میدوشن
آخرین اخبار