فرمانده نیروی انتظامی گفت: مقاومت و ایثارگری‌های مردم استان دارالعباده یزد در برابر متجاوزان در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است.

یاد شهدا باعث حفظ روحیه شهادت و پیروزی همیشگی ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در یادواره سرداران و ۱۷۲ شهید فرماندهی انتظامی استان یزد، گفت: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب نموده است که ۸ هزار نفر در دفاع مقدس و ۵ هزار نفر در برقرای نظم امنیت به شهادت رسیده اند.

وی افزود: استان یزد با مردمی ولایت مدار و انقلابی در تمام عرصه‌ها حضور پررنگ داشته است و در پیروزی انقلاب اسلامی یزدی‌ها نقش موثری داشته اند و در دفاع مقدس با تقدیم نمودن هزاران شهید، جانباز و آزاده مجاهدت کردند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: شهدا در دوران حیات باعث اقتدار و در دوران شهادت نیز مایه افتخار ما هستند.

سردار اشتری با اشاره به وصیت نامه‌های شهدا گفت: در وصیت نامه‌ی تمامی شهدای مدافع حرم، انقلاب اسلامی و نظم و امنیت به ولایت فقیه اشاره شده است و ولایتمداری از اولویت‌های شهدا بوده است.

پیروی از  رهنمود‌های مقام معظم رهبری و وصیت نامه شهدا

وی ادامه داد: بر همگی ما لازم و واجب است از راه و درس شهدا برای حفظ ارزش انقلاب اسلامی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری پاسداری کنیم.

وی گفت: رزمندان ما در تمامی عرصه‌ها و در برابر تمامی توطئه‌های دشمن به دلیل توکل به خداوند و توسل به ائمه موفق شدند.

اجرای تواشیح و دکلمه خوانی از سوی فرزند شهید ایرج صفاری و تجلیل از خانواده های شهدا از برنامه‌های این یادواره بود.

یادواره سرداران و ۱۷۲ شهید فرماندهی انتظامی استان یزد در محل استان امام زاده سید جعفر محمد با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.