مربی تیم فوتبال سپید رود رشت گفت: تا دقیقه ۹۰ خوب کار کردیم، اما روی یک غفلت گل خوردیم و حذف شدیم.

امامی فر:روی یک غفلت گل خوردیم و حذف شدیم/ سپید رود متفاوتی را در نیم فصل دوم می‌بینیدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران گفت: تا دقیقه ۹۰ به خوبی کار کردیم و از شرایط هجومی پرسپولیس آگاه بودیم البته به هواداران خودمان بابت این بازی که انجام دادیم تبریک می‌گویم.

او ادامه داد:  ما در فوتبال سخت‌ترین کار را در این ۹۰ دقیقه انجام دادیم و یارگیری نفر به نفر گذاشتیم تا فضا بسته بماند. تا پرسپولیس از منافذ استفاده نکند. حتما مشاهده کردید که این اتفاق افتاد و تا دقیقه ۹۰ به خوبی این کار را انجام دادیم، اما روی یک لحظه غفلت گل خوردیم و حذف شدیم. اهداف ما برای این بازی چیز‌هایی بود که به آن رسیدیم. ما نیاز به هماهنگی قبل از شروع لیگ و بازی با سایپا داشتیم و می‌خواستیم نقاط ضعف و قوت ما شناخته شود که این اتفاق افتاد. با نفراتی که قرار است به تیم ما اضافه شود سپیدرود متفاوتی را در نیم فصل دوم مشاهده خواهید کرد.

مربی تیم سپیدرود در خصوص سؤال خبرنگاری که از داوری انتقاد کرده بود گفت: به هر حال قشری که می‌تواند به فوتبال ما کمک کند داوران هستند. همانطور که داوران فوتبال را می‌فهمند ما هم قوانین داوری را مطالعه می‌کنیم. قانونی به نام برخورد وجود دارد. الان بازیکنان وزنه‌های ۲۰۰ کیلویی می‌زنند و اگر قرار باشد هر برخوردی خطا باشد و این همه سوت زده شود ارتقاء فوتبال رخ نخواهد داد. داوران می‌توانند به ما کمک کنند تا فوتبال پیشرفت کند. نمی‌خواهیم وارد این مسائل شویم، اما یاد یک شعر می‌افتم. به هر حال داوران می‌توانند قضاوت‌هایشان را بررسی کنند و امیدوارم برای شروع نیم فصل دوم تیم‌ها ضربه کمتری از داوری بخورند.

امامی‌فر در ادامه  تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان به بیشترین هماهنگی برسیم ، در خط دفاع با مشکلاتی روبرو بودیم. امروز دفاع راست ما مقابل پرسپولیس که اولین بازی‌اش بود فوق‌العاده کار کرد و قابل ستایش بود. همینطور سایر بازیکنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. قطعا با اضافه شدن پیام صادقیان، لوکا و... شرایط ما بهتر می‌شود. همچنین ما به فکر جذب یک مهاجم هم هستیم. همه بازیکنان در کار تاکتیکی تا دقیقه ۹۰ شرکت کردند. خوشحالم که تا دقیقه ۹۰ کار تاکتیکی‌مان را انجام دادیم. ما از حالا به فکر بازی با سایپا هستیم و می‌خواهیم لیگ را با قدرت شروع کنیم.


بیشتر بخوانید:

زلاتکو:ملی پوشان از فردا به تمرینات اضافه می‌شوند/صعود به نیمه نهایی در هر تورنمنتی نتیجه‌ای خوب است

سپیدرود ۰ - ۱ پرسپولیس / صعود سرخ پوشان به مرحله یک چهارم با گل دقیقه نودی کریمی

دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود - پرسپولیس در جام حذفی/ حرارت خفیف بعد از تب شدید جام ملت‌ها


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم فوتبال سپید رود درباره بازی مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار