درهفدهمین همایش کوهنوردان مخابرات منطقه اصفهان از کوهنوردان ، پیشکسوتان ورزشی ، خانواده کوهنوردان درگذشته و مدیران مرتبط با امور ورزش مخابرات تقدیر شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این همایش که با حضور معاونان و روسای ادارات ، اعضای گروه کوهنوردی و پیشکسوتان این ورزش در اداره مخابرات شهرستان زرین شهربرگزار شد ،  حیدری زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان  با اشاره به ابعاد کم نظیر ورزش کوهنوردی در تعالی روحی وجسمی انسان گفت : کوهنوردی تنها یک ورزش نیست،  یک شیوه زندگی است با تمام خصوصیات اخلاقی و انسانی آن، کوهنوردی فقط خسته کردن و آزردن جسم نیست بلکه  رسیدن به اوج قله انسانیت و رسیدن به تعالیست ، گذشتن از خویشتن بخاطر منافع جمع است، به اشتراک گذاشتن تمام شادی ها و خوبی ها و خوشی هاست.

وی کوهنوردی را تمرینی برای افزایش اراده و عزم انسانی دانست و تصریح کرد: کسانی  که نه سرما تاثیری بر حضورشان گذاشته و نه گرما ! کسانی که  هیچ چیز نتوانسته خللی در عزمشان بوجود بیاورد، دوستانی که کوهنوردی و ورزش کردند که جسمشان سالم بماند و روحشان به اوج و تعالی برسد، دوستانی که وحدت و یکدلی و همنورد بودن را خوب آموختند و از هرگونه تفرقه و دودلی در جمع اجتناب کردند، اینها کوهنوردی را خوب آموختند و قطعا کوهنورد خواهند بود.

 در حاشیه این گردهمایی از تعدادی از کوهنوردان ، پیشکسوتان ورزشی ، خانواده کوهنوردان درگذشته , مدیران مرتبط با امور ورزش مخابرات شهرستان زرین شهر و همچنین  آقای نجفی سرپرست گروه کوهنوردی به پاس تلاش های بی شائبه در راستای اشاعه فرهنگ ورزشی تقدیر شد.

انتهای پیام/م

 برگزاری هفدهمین همایش سالانه گروه های کوهنوردی مخابرات منطقه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.