سایت خبری اسکای اسپرت خبر از منتفی شدن انتقال سردار ازمون به لیگ جزیره داد.

انتقال سردار به لیگ جزیره منتفی شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   شبکه اسکای اسپورت  خبر از منتفی شدن انتقال سردار آزمون به لیگ جزیره داد بر این اساس انتقال سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و عضو باشگاه روبین کازان روسیه به ولورهمپتون انگلیس شکست خورد.

باشگاه روبین کازان با ولورهمپتون بای انتقال سردار با مبلغ ۱.۷۵ میلیون پوند به صورت قرضی و خرید دائمی اش در تابستان به مبلغ ۱۱ و نیم میلیون پوند به توافق رسید.

اختلاف این دو باشگاه در این بود که روبین کازان از ولورهمپتونی ها می خواست که باید آزمون را در تابستان خریداری کنند، ولی ولورهمپتون موافقت نکرد و درخواست کرد که خرید دائمی سردار به صورت آپشن برای آن‌ها باشد یعنی اختیار این را داشته باشند تا در تابستان ستاره ایرانی را خریداری کنند یا خیر.

سردار آزمون اکنون در روسیه این درحالی است که امروز پنجره نقل و انتقالات در انگلیس به پایان می‌رسد و فرصتی برای این انتقال وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

رقم پیشنهادی ولور همپتون برای سردار مشخص شد

سردار ایرانی مشتری انگلیسی پیدا کرد


انتهای پیام/

منتفی شدن انتقال سردار به ولورهمپتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهجت
۱۸:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
هیچ کودک دبستانی هم باور نمی کند که یک تیم انگلیسی پولش را برای خریدن بازیکن چیپ و خودخواهی چون سردار آزمون هزینه کند.
Iran (Islamic Republic of)
روجا
۱۷:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
سردار آزمون که توان 40 دقیقه دویدن بیشتر ندارد و دروازه خالی را باید برایش فراهم کرد تا گل بزند بخرند . سردار آزمون تا آخر بیخ ریش قربان بردیف می ماند البته آقای بردیف هم برای اخذ 50 در صد مبلغ قرار دادش او را به دنبال خودش می کشد الا با تی پا سردار آزمون را دک می کرد.
آخرین اخبار