شرکت تولید لوازم و پوشاک ورزشی نایک نوعی کفش را که در کف آن طرحی شبیه کلمه "الله" حک شده روانه بازار اروپا کرده که خشم مسلمانان را برانگیخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تولید لوازم و پوشاک ورزشی نایک نوعی کفش را که در کف آن طرحی شبیه کلمه "الله" حک شده روانه بازار اروپا کرده که خشم مسلمانان را برانگیخته و جنبش تحریم محصولات این شرکت را به راه انداخته است.

در واکنش‌های گسترده مسلمانان که به ویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را در بر گرفته است، ضمن انتقاد شدید از اقدام موهن این شرکت از آن خواسته شده است هر چه سریعتر ضمن عذرخواهی کفش‌های مدل ایرمکس ۲۷۰ را از بازار جمع آوری کند. این مدل کفش نایک تازه وارد بازار شده است.

تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر به جنبش تحریم محصولات نایک پیوسته‌اند و هر لحظه بر شمار این افراد افزوده می‌شود. شرکت نایک در واکنش به اعتراض مسلمانان گفته موضوع را پیگیری می‌کند.

پیش‌تر نیز این شرکت دست به اقدام مشابهی زده بود که با واکنش مسلمانان مجبور به عقب‌نشینی شد.

شرکت آمریکایی نایک در جام جهانی اخیر نیز تیم ملی فوتبال ایران را تحریم و از دادن کفش‌های ورزشی به اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان خودداری کرد. مسئولان کشورمان اقدام این شرکت آمریکایی را مصداق بارز دشمنی و بی عدالتی آمریکا با ملت ایران توصیف کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Thailand
ناشناس
۰۶:۰۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
يا لعنت الله
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
سلطه ی یهودیان صهیونیست خاین براقتصادوسیاست وسینماوورزش ودارو موادغذایی.جنگهاولشگرکشی هاوسازمانهای امنیتی کشورهادیگربارزواثبات شده.خداوندریشه شان رابسوزاندکه مسیحیان ومسلمانان قرنهای متمادی است ازشریهودیان درزحمت ورنج هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
واقعا که ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
حالا بازم برین نایک بخرین.چجوری بگه باهاتون دشمنم.
Australia
میثم
۱۷:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
من که پولشو ندارم .اگه داشتم تحریمش می کردم.خخخ
آخرین اخبار