فرماندار کاشمرگفت: ۱۰۳ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ برهزار و ۲۱۹ میلیارد ریال در کاشمر به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد علی نبی پور فرماندار کاشمر در نشست خبری که در محل فرمانداری کاشمر برگزار شد گفت:: ورود به دهه پنجم انقلاب موفقیتی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. نقشه های دشمنان برای سرنگونی این نقش بر آب شد .

وی افزود:با وجود مشکلاتی که طی سال‌های گذشته با روبرو بوده ایم، اما خدمت رسانی هیچ گاه متوقف نشده است. در برنامه ششم توسعه به موضوع توسعه روستایی و توجه به مسائل اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین مسائل توجه خاصی شده است.
فرماندار کاشمر ادامه داد: با کمک مجلس و دستور رهبر معظم انقلاب برای برداشت از صندوق توسعه ملی بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در این چند سال برای حوزه آب رسانی به روستا‌ها هزینه شده که کاشمر هم از این مهم مغفول نمانده و امسال دو مجتمع آبرسانی در بخش مرکزی و کوهسرخ اصلاح و تکمیل شده است.

وی ادامه داد: ۱۰۳ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ برهزار و ۲۱۹ میلیارد ریال در کاشمر به بهره برداری می‌رسد. یکی از پروژه‌های شاخص این شهر تقویت خط لوله گاز تربت حیدریه به کاشمرمی باشد که برای این پروژه ۷۷ کیلومتری۷۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

نبی پورضمن اشاره با به اینکه ۲۶ در صد از پروژه‌ها به روستا مربوط می‌شود گفت: مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح پروژه احداث خط لوله ۱۶ اینچ تربت حیدریه-کاشمر با طول ۷۷.۶ کیلومتربا اعتبار ۷۷۰ میلیارد ریال توسط شرکت گاز، افتتاح پروژه کائولن شویی با اعتبار ۸۰میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و تحت نظر اداره صنعت معدن و تجارت، افتتاح پروژه گازرسانی به روستای نامق وافتتاح پروژه مجتمع آبرسانی پایین ولایت- زنده جان  می باشد .

فرماندار کاشمر اظهار داشت: در حوزه ایجاد اشتغال نیز به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی دولت امسال اقداماتی انجام شده و در بخش تسهیلات اشتغال روستایی ۳۵۷طرح با اعتبار بیش از ۴۲۴ هزارمیلیارد ریال طرح پیشنهاد شده است.

وی در ادامه بیان داشت: ۱۶۲طرح دردست بررسی است و به ۱۸۷طرح با اعتبار ۱۳۹میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۵۲۱نفر تسهیلات پرداخت شده است. هم چنین در دهه فجر ۱۹ پروژه عمرانی و خدماتی در روستا‌های بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
 
انتهای پیام//م.ص
 



بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در کاشمر

برچسب ها: دهه فجر ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.