مسئول تیم پزشکی رهبر انقلاب خاطره ای جالب از عمل جراحی ایشان روایت کرد.

خاطره‌ای جالب از عمل جراحی رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید علیرضا مرندی مسئول تیم پزشکی رهبر انقلاب و رئیس فرهنگستان علوم پزشکی به شرح خاطره ای جالب از عمل جراحی رهبر پرداخت. روزنامه جام جم با انتشار پستی راجع به این موضوع در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشكی گفت:

‌من بیش از ۲۰ سال است که مسئولیت مراقبت پزشكی از رهبر معظم انقلاب را برعهده دارم. این مساله البته علنی نبود و خود ایشان كه برای عمل پروستات در بیمارستان بستری شدند آن را علنی كردند. تكه‌برداری كه كردند خوشبختانه معلوم شد خوش‌خیم است و عمل جراحی ایشان در شرایطی مساعد و كمتر از نیم ساعت انجام شد. دغدغه ایشان این بود كه حتما جراحی در بیمارستان دولتی انجام شود و همچنین اصرار داشتند مزاحمتی برای عمل‌هایی كه دیگران قرار است انجام دهند، پیش نیاید. 

قرار عمل ساعت ۷ صبح بود و ایشان ساعت ۵ صبح به بیمارستان آمدند و نمازشان را آنجا خواندند و ما هم به ایشان اقتدا كردیم.چهره‌ها برای عیادت ایشان می‌آمدند و یكی از نكات جالب این بود كه برخی اصرار داشتند دست آقا را ببوسند و البته آقا مقاومت می‌كردند و دست خود را عقب می‌بردند.

خاطره‌ای از عمل جراحی رهبر انقلاب


بیشتر بخوانید:جریان زیلوی آبی رنگ بیت رهبری چیست؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.