رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اعمال محدودیت ترافیکی در شهر کرمانشاه به مناسب آغاز دهه فجر و برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

اعلام محدویت‌های ترافیکی ۱۲ بهمن ماه در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ‌فضل‌الله شیری،رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه گفت: فردا، جمعه (۱۲ بهمن‌ماه) و به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) رژه موتورسواران نیرو‌های مسلح از میدان امام (ره) به سمت مزار شهدا آغاز که در این خصوص محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: محدودیت ترافیکی در این مسیر از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم و در لاین غربی بزرگراه (میدان امام به سمت مزار شهدا) اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین از ساعت ۱۲ ظهر فردا از میدان آزادی تا سه راه نواب به دلیل برپایی نماز جمعه نیز محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

شیری گفت: ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه نیز قرار است از میدان فردوسی به سمت خیابان سراب مراسم پیاده‌روی خانوادگی صورت گیرد که محدودیت‌های ترافیکی نیز در این مسیر تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا از تردد و پارک کردن خودروهای شخصی خودداری کنند چرا که در غیر این‌صورت خودروی آن‌ها جمع‌آوری و به پارکینگ منتقل می‌شود.

انتهای  پیام/ز

محدویت‌های ترافیکی ۱۲ بهمن ماه در کرمانشاه اعمال می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.