دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان گفت: نمايشگاه "دستاوردهای تحولی حوزه" از 11 تا 21 بهمن در مدرسه علمیه عالی نواب افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد هادی حصاری دبیر اجرایی نمایشگاه دستاورد‌های تحولی حوزه علمیه خراسان ،نشست‌های علمی و ایجاد انگیزه بیشتر در بین حوزویان برای تلاش در راستای تحول در حوزه علمیه و شناساندن توانمندی حوزه کهن خراسان به سایر مجامع علمی کشور را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.


دبیر اجرایی نمایشگاه دستاورد‌های تحولی حوزه علمیه خراسان با اشاره به برگزاری نمایشگاه در دو بخش خواهران و برادران، افزود: بخش برادران از پنجشنبه ۱۱ بهمن لغایت یکشنبه ۲۱ بهمن ماه و از ساعت ۹ تا ۱۷ در مدرسه علمیه عالی نوّاب و بخش خواهران نیز، از شنبه ۱۳ لغایت پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برای بازدید عموم دایر است.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه با حضور آیت الله عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، معاونان و مسئولان این حوزه، اساتید، فضلا و طلاب برگزارشد.

 
انتهای پیام// د.ف

نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.