معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زنگ انقلاب روز شنبه ۱۳ بهمن در تمامی مدارس سراسر استان به صدا در خواهد آمد.

نواخته شدن زنگ انقلاب ۱۳ بهمن در مدارس سراسر استان کرمانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه همزمان با سراسر استان روز شنبه ۱۳ بهمن جاری زنگ انقلاب در تمامی مدارس سراسر استان به صدا در خواهد آمد، گفت: زنگ انقلاب با حضور مسئولان استانی روز شنبه ساعت ۹صبح در دبیرستان دوره دوم پسرانه پیامبر اعظم(ص) آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان نواخته می شود.

وی از اجرای گروه سرود هزار و 200 نفری دانش آموزان در مراسم گرامیداشت روز ۱۲ بهمن ماه۹۷ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در مصلی کرمان خبر داد.

مرادی با اشاره به اینکه دانش آموزان مدارس راه امام(ره) و متقیان ناحیه دو کرمان در این گروه مشارکت دارند، تصریح کرد: دانش آموزان با موضوع امام و شهدا با نظارت مربیان پرورشی تمرینات روزانه خود را آغار کرده اند تا در مراسم های ایام دهه فجر به اجرای برنامه بپردازند.

وی اظهارداشت: گروه های سرود همگانی شهرستان ها و مناطق سیرجان، راور و چترود نیز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز برای اجرای برنامه های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می شوند.

انتهای پیام/س

نواخته شدن زنگ انقلاب روز شنبه ۱۳ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار