آیت الله سعیدی گفت:مهدویت به برکت انقلاب اسلامی به متن زندگی شیعیان بازگشت،مسئولان باید در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

مهدویت به برکت انقلاب اسلامی به متن زندگی شیعیان بازگشت/کارگزاران دولت اسلامی مجاز به اشراف گری نیستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) روز پنجشنبه دراجلاس ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی زاییده مهدویت است، افزود: مهدویت به برکت انقلاب اسلامی به متن زندگی شیعیان بازگشت و مسئولان باید در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب که همان زمینه سازی ظهور است، حرکت کنند.


وی، جمهوری اسلامی را مقدمه‌ای برای بیداری جهان اسلامی از بردگی دانست و گفت: انتظار ظهور تلاشی برای تحقق وعده مسلم الهی است که انقلاب اسلامی بر پایه این مفهوم در اندیشه‌های امام (ره) شکل گرفت.


آیت الله سعیدی با بیان اینکه انقلاب موجب بیداری مسلمانان درجهان شد، افزود: به برکت انقلاب، تحریف‌هایی که بر اثر ظلم ظالمان و مهجور ماندن مساله مهدویت بر جامعه مسلط بود، زدوده و مفاهیم اصلی مهدویت در دنیا مطرح شد.


تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه تحقق انقلاب اسلامی و ارائه تفسیری جدیدی پیرامون حاکمیت اسلام موجب روحیه امید در جوانان شد گفت: امام خمینی (ره) آیات و روایات در باب امام زمان (عج) و حکومت جهانی ایشان را در قالب انقلاب اسلامی تبیین کردند.


وی با تاکید بر لزوم مراقبت مسئولان در عملکرد و زندگی شخصی خود گفت: امروز زندگی مسئولان در برابر چشم مردم قرار دارد و به همین دلیل باید مسئولان در رفتار و عملکرد خود بازخوانی کنند.


تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه داعیه نظام و انقلاب زمینه سازی حکومت جهانی امام مهدی (عج) است ادامه داد: واژه انتظار که پیش از انقلاب با تحریف شدید مواجه شده بود با انقلاب اسلامی به مفهوم اصلی خود بازگشت.


آیت الله سعیدی با تاکید بر لزوم مراقبت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود: هدف امام از تشکیل انقلاب اسلامی فراهم کردن مقدمات ظهور بوده است و باید این آرمان همچنان مورد توجه باشد.


وی بر بازنگری در روند سیر حرکتی انقلاب پیرامون تحقق هدف عالی انقلاب برای زمینه سازی ظهور تاکید کرد و گفت: دل خوش به رحمت الهی هستیم و در طول این سال‌ها دستی غیبی همواره پشتیبان این نظام بوده است، ولی باید توجه کرد که ادامه این لطف الهی، حفظ چارچوب‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام /ش

اجلاس ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار