­یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد حزب‌الله لبنان به دنبال فراهم کردن مقدمات نفوذ به اراضی اشغالی است.

مقام نظامی صهیونیست: حزب‌الله به دنبال بهترین راه‌هاست تا بتواند به داخل اسرائیل نفوذ کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی نشریه رای الیوم در شماره امروز خود نوشت: ژنرال آویو کوخافی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل در سخنرانی روز گذشته خود در سالگرد نظامیان اسرائیلی کشته شده در سال ۱۹۹۷ بر اثر برخورد دو بالگرد اعلام کرد "حزب الله لبنان به دنبال فراهم کردن مقدمات نفوذ به مناطق تحت سیطره اسرائیل است. همچنین حزب الله تلاش می‌کند به تسلیحات دقیق دست یابد و به دنبال بهترین راه هاست تا بتواند به داخل اسرائیل نفوذ کند."

وی ادعا کرد: "حزب الله در صدد است با استفاده از موشک و خمپاره به غیرنظامیان اسرائیلی آسیب بزند که این گونه فعالیت‌ها در ضدیت با قوانین بین المللی، حقوق جنگ و ارزش‌های انسانی است."

رای الیوم افزود اظهارات این مقام ارشد نظامی اسرائیلی پس از آن مطرح شد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، پنج روز پیش و پس از دو ماه سکوت تاکید کرد در صورتیکه جنگ جدیدی با اسرائیل آغاز شود، نیرو‌های مقاومت وارد اراضی اشغالی خواهند شد.

وی گفت: "بخشی از طرح‌های ما این است که وارد الجلیل شویم و می‌توانیم وارد این منطقه شویم. ما سالهاست که قدرت اجرای این عملیات را داریم و پس از تجاربی که در سوریه به دست آورده ایم، این ماموریت برای ما آسان‌تر شده است."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
اها صدمه زدن به غیر نظامیان غیر انسانی و در تضاد با قوانین بین الملل ست
آخرین اخبار