نوجوانان قم در دور برگشت مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور موفق به صعود به مرحله بعد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بسکتبالیست‌های نوجوان قم در دور برگشت مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور  به مرحله ی بعدی  بازی ها صعود کردند.

در نخستین روز از بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی فصل ۱۳۹۷ لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال نوجوانان خانه بسکتبال قم که میزبان و پذیرای دیگر تیم‌های هم‌گروه خود بود به مصاف تیم پایا البرز رفت و در پایان دیداری که کاملا برتر از حریف بود با حساب ۸۱ بر ۵۵ به برتری رسید تا گام نخست را محکم بردارد.

هیئت بسکتبال قم در یکی از مهمترین برنامه‌های سال ۱۳۹۷ خود به طور همزمان میزبان دو رویداد کشوری بسکتبال بود، مسابقاتی که در آن تیم بسکتبال مهتاب قم میزبان دور نخست از بازی‌های مرحله دوم لیگ دسته دوم ایران و تیم نوجوانان میزبان دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال نوجوانان کشور بود.

تیم بسکتبال نوجوانان قم با هدایت یکی از بهترین‌های تاریخ بسکتبال قم یعنی ابوالفضل آزادفلاح که در دوران حرفه‌ای خود یکی از نخبه‌های بسکتبال قم بود به مصاف تیم مهرام اسلامشهر رفت و در پایان مسابقه‌ای سخت و نفس‌گیر با حساب ۶۱ بر ۵۳ به پیروزی رسید تا صعود خود را قطعی کند.

انتهای پیام/ش

لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار