وزیر ارتباطات اعلام کرد با ارتقا تکنولوژی ADSL به FTTC حداکثر سرعت اینترنت خانگی ۱۶ مگابیت به حداقل ۷۰ افزایش پیدا کرده است.

سرعت اینترنت خانگی در ایران از حداکثر ۱۶مگابیت به ۷۰ مگابیت در ثانیه می‌رسدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران که مسئولان  دستگاه‌های اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی را افتتاح می‌کنند، وزیر ارتباطات نیز با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از یک پیشرفت جدید در حوزه شبکه اینترنت خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این پست اعلام کرد شرکت شاتل در شهر دزفول با ارتقا تکنولوژی ADSL به FTTC حداکثر سرعت اینترنت خانگی ۱۶ مگابیت را به حداقل ۷۰ افزایش داده است و این طرح به زودی در کل کشور اجرا می‌شود.

آذری جهرمی در توییتر نوشت:

«حس خوبیه وقتی تجربه حداکثر سرعت اینترنت خانگی ۱۶ مگابیت به حداقل ۷۰ افزایش پیدا کند.

با ارتقا تکنولوژی ADSL به FTTC این کار امکانپذیر است. امروز و در آستانه دهه فجر، شرکت شاتل این تکنولوژی را در دزفول ارتقا داد و ۶۰۰۰ مشترک شاتل در دزفول این حس خوب را تجربه می‌کنند.

به زودی همه ایران»

سرعت اینترنت خانگی در ایران از حداکثر ۱۶مگابیت به ۷۰ مگابیت در ثانیه می‌رسد


بیشتر بخوانید: ۱۱۰۰ روستای مناطق محروم تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفتند


انتهای پیام/

خبر وزیر ارتباطات در خصوص ارتقا تکنولوژی ADSL به FTTC در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Israel
Sajjad Fazli
۱۹:۳۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
ولا من تو دزفول هستم الان 7 ساله یه ضرب شاتل دارم تو دو روز گذشته اینترنتم سرعتش از 1 مگابایت در ثانیه شده 100k الانم بزور انلاین میشم خدا شاهده عین حقیقته. حتی امروز هم زنگ زدم شاتل اقای ساعدی کارمند شاتل نزدیک 30 دقیقه باهاشون بحث کردم اخرشم گوشی را قطع کردم, حالا چطور گفته اجرا شده عجیبه و ما داریم شاخ در میاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
حداقل از vpn استفاده میکردی تا آیپیت تغییر کنه - خخخخ
زبون فارسی رو هم که خوب بهت یاد دادن. :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
به ولله اینقدر سرعت بالا نمیخوایم - به ولله با فیلترینگ هم مشکلی نداریم لطفا جلو افزایش هزینه اینترنت رو بگیرید - با این اوضاع اینترنت هم نمیشه استفاده کرد دیگه - هزینه های اینترنت اپراتور ها باز دوباره زیاد شده - سیگنال های اینترنت هم به دلار وابسته هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
برای مردم دزفول هر چقد خدمت کنید وظیفس!
بهترین و امن ترین و سالم ترین اینترنت برای این
مردم یه چیز خیلی کوچیکه هر چند جای تشکر داره
خلاصه خاطرات 8 سال جنگ یادمون نمیره....
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۱:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خوش به حالشون ما که با همین سرعت 512 کیلو بایت فعلا" داریم اموراتمون رو میگذرونیم با این همه گرونی اینم از دست ندیم باید خدا رو شکر کنیم
16 مگ و 70 مگ ،پیشکش
آخرین اخبار