استاندار سمنان گفت: در دهه فجر امسال ۶۶۹ طرح عمرانی و سرمایه گذاری با اعتبار ۴۱۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۶۶۹ طرح عمرانی و سرمایه گذاری در دهه فجر امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست خبری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گفت: از ۶۶۹ طرح  مورد بهره برداری در دهه فجر امسال تعداد ۶۲۰ طرح در بخش عمرانی و ۴۹ طرح در بخش سرمایه گذاری است.

وی همچنین از آغاز ساخت ۱۰۰ طرح با اعتبار ۳۶۸ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: این طرح‌ها شامل ۹۸ طرح عمرانی با اعتبار ۳۶۶ میلیارد تومان و دو طرح سرمایه گذاری با اعتبار دو میلیارد تومان است.

استاندار سمنان گفت: از اعتبارات ۹۶۲ میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومانی دور اول سفر رییس جمهور به استان سمنان هم ۷۹۵ میلیارد تومان به استان سمنان تخصیص یافته است.

آشناگر اعتبارات دور دوم سفر رییس جمهور را هم هزار و ۴۸۲ میلیارد تومان اعلام کرد و تصریح کرد: از این رقم، ۱۹ میلیارد تومان مربوط به امسال، ۶۴۱ میلیارد تومان برای سال آینده و ۷۲۳ میلیارد تومان برای سال ۹۹ است.

استاندار سمنان درباره اعتبار بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی اشتغال روستایی استان هم گفت: از این رقم تاکنون ۵۱ درصد جذب شده و برای دریافت سریعتر بقیه اعتبار هم با بانک‌های استان هماهنگ شده است.

وی عنوان داشت: بخش خصوصی هم ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار در گرمسار برای طرح انتقال آب سد نمرود به گرمسار و ایوانکی سرمایه گذاری می‌کند.

انتهای پیام / گ

نشست خبری استاندار سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.