سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از تصادف ۶ دستگاه خودرو در اتوبان شهید یاسینی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت ۲۱:۱۳ امشب برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی، نرسیده به پل خاقانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

تصادف ۶ خودرو در اتوبان شهید یاسینی/آتش‌نشان‌ها یک مرد را زنده از داخل خودروی متلاشی خارج کردند

وی افزود: آتش‌نشان‌ها در محل مشاهده کردند که ۶ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیونت، یک دستگاه خودروی ۲۰۶، یک دستگاه خودروی پراید و سه خودروی پژو ۴۰۵ به شدت با یکدیگر برخورد کرده اند.

تصادف ۶ خودرو در اتوبان شهید یاسینی/آتش‌نشان‌ها یک مرد را زنده از داخل خودروی متلاشی خارج کردند+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: قبل از رسیدن آتش‌نشان‌ها به محل حادثه سرنشینان از داخل خودرو‌ها خارج شده بودند و فقط راننده خودروی پراید که یک مرد میانسان بود در داخل خودروی خود که کاملا از هم متلاشی شده بود محبوس و گرفتار شده بود.

ملکی بیان کرد: آتش‌نشان‌ها به سرعت عملیات رها سازی را آغاز کردند و به علت این حادثه ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده بود.

تصادف ۶ خودرو در اتوبان شهید یاسینی/آتش‌نشان‌ها یک مرد را زنده از داخل خودروی متلاشی خارج کردند+عکس

وی افزود: قطعات خودروی پراید توسط آتش نشان‌ها بریده و راننده از داخل خودرو زنده خارج شد و به علت آسیب‌های شدیدی که به وی وارد شده بود، تحویل عوامل اورژانس داده شد.

ملکی گفت: یک راننده خانم نیز از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده بود که تحویل اورژانس داده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار