عملکرد هفتگی معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان کرمانشاه اعلام شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : معاونت مذکور طی هفته منتهی به روز دوشنبه، هشتم بهمن ماه سال ۹۷، اقدامات و فعالیت‌های زیر را در راستای کنترل و نظارت بر بازار و مقابله قانونی با تخلفات اقتصادی انجام داده است.

وی گفت : اجرای بازرسی‌های متناوب در قالب اکیپ‌های گشت و بازرسی و یا گشت‌های مشترک در سطح بازار عمده فروشی و خرده فروشی به تعداد ۳۶۱۷ مورد بازرسی طی هفته مذکور بوده است .

بیگلری افزود : تشکیل و ارجاع ۸۹ فقره پرونده تخلفات اقتصادی به تعزیرات حکومتی دریافت، بررسی و اقدام در جهت ۱۸۴ مورد گزارش تخلفات اقتصادی در سطح بازار توسط اقشار مختلف مردم. ضمنا این معاونت؛ ارزش کلی تخلفات یاد شده را ۱۰۴۲۹۳۹۸۸۹ ریال اعلام کرده است .

وی افزود : دو نمایندگی فروش و ارایه خدمات خودرویی، به دلیل عدم انجام تعهدات، دو آموزشگاه علمی، به دلیل کم فروشی و گران فروشی و یک خبازی، یک مکانیکی و یک واحد صافکاری نیز به دلیل تقلب در ارایه خدمات به مردم، شناسایی و جهت صدور احکام لازم، به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند .

 

 

انتهای پیام/د

کنترل و نظارت بر بازار و مقابله قانونی با تخلفات اقتصادی

 

برچسب ها: صنعت ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.