هدایت گفت: به دلیل رشد قیمت مسکن فروشندگان واحدهای مسکن مهر کاهش یافته که جای خوشحالی برای ما دارد.

فروشندگان مسکن مهر کاهش یافته است / افتتاح 5 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر به گزارش  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هدایت مدیرعامل شهر جدید پردیس در مراسم آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت‌های پردیس با بیان اینکه با رشد قیمت مسکن در واحدهای مسکن مهر، فروش فروشندگان این بخش طی چند ماه گذشته کاهش یافته است، گفت: متاسفانه با توجه به نوسانات قیمتی کسی حاضر به خرید و یا فروش واحدهای مسکن مهر نیست که البته من نمی‌دانم که از این موضوع ناراحت و یا خوشحال باشم اما به هر حال قیمت واحدهای مسکن مهر افزایش یافته و مردم امیدوار شدند که خانه‌دار شدند.

وی ادامه داد: تا پایاین سال ۹۸ تمام پروژ‌ه‌های مسکن مهری که معارض حقوقی یا زمینی ندارد افتتاح می‌شود و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفت جریان ورود مصالح ساختمانی رونق گرفته است.

مدیرعامل شهر جدید پردیس گفت: مشکل نصبیات ۱۰ هزار واحد مسکن مهر که به دلیل نبود پکیج و یا آسانسور قابل افتتاح نبودند بر طرف شده و امیدواریم با تکمیل این بخش تمامی واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده شود.

هدایت به متقاضیانی که آورده خود را واریز کرده، اما واحد مسکن مهری تحویل نگرفته بودند گفت: ۱۰ هزار متقاضی مسکن مهر بلاتکلیف در سال ۹۱ آورده خود را واریز کرده بودند، اما واحد مسکن مهری تحویل نگرفتند به همین دلیل نگرانی‌های بسیار زیادی در این بخش ایجاد شد، اما با سیاست‌های وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل بانک مسکن توانستیم در سایت‌های مسکن مهر ظرفیت سازی کنیم و مشکل این متقاضیان را تا خرداد سال ۹۸ برطرف کنیم.

وی به افتتاح ۵ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر اشاره کرد و افزود: در دهه فجر هزار میلیارد تومان بسته مشارکتی در قالب ایجاد مدارس، مساجد و سرای محله‌ها افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شهر جدید پردیس در پایان گفت:  بحث آماده سازی و یا احداث زیر بنا‌ها و روبنا‌ها به شرکت راه سازی عمران سپرده شده و امیدواریم این شرکت به دلیل داشتن کارنامه موفق با سرعت بیشتری پروژه‌ها را به پایان برساند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار