کارشناس ارشد مسائل خانواده گفت: هرچه به آخر الزمان نزدیک می‌شویم حفاظت از ارزش‌ها سخت‌تر می‌شود.

فرد موفق از موقعیت خود آگاه استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا علاسوند کارشناس ارشد مسائل خانواده در همایش زنان طلایه داران انقلاب اسلامی که عصر امروز به همت جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در سالن تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به جایگاه زنان در انقلاب اسلامی گفت: برخی می‌خواهند از گرده رنج مردم بالا بردند و جوری مطالب و اخبار منتشر می‌شود که مردم بیش از واقعیت احساس بی عدالتی کنند.

علاسوند با بیان اینکه انسان قانع یک نقطه اقناع و کفایت دارد و این درباره مسائل اقتصادی و اجتماعی و ... صدق می‌کند، تصریح کرد: انسان بی‌ترمز انسان انقلاب اسلامی نمی‌شود، چون انسان حریص نقطه توقف ندارد.

این فعال حوزه زنان با اشاره به خدمات خالصانه انقلاب از جمله رهبران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هرچه به آخر الزمان نزدیک می‌شویم حفاظت از ارزش‌ها سخت‌تر می‌شود.

علاسوند گفت: بزرگترین و موفقیت آمیز‌ترین راز برای هر شخص این است که فرد حتی الامکان بداند تحولات در چه موقعیتی از تحول قرار دارد و او کجای این تحول ایستاده است.

وی با انتقاد از سیاه نمایی‌های صورت گرفته درباره وضعیت اقتصادی خاطرنشان کرد: آنقدر فقر نداریم که می‌گویند لذا بیشتر از آنکه مردم ندار باشند احساس نداری می‌کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه خانواده‌های متدین و مذهبی بیش از بقیه وظیفه دارند، تصریح کرد: انسان حریص آدم انقلاب نیست چرا که فرد انقلابی باید صبور باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار