مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: مطالعه و تهیه طرح هادی ۵۰ روستا در سطح استان که ازین مجموع ۲۸ طرح به تصویب کمیته فنی رسیده است نیز در دست اقدام است.

حبیب الله محبی مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: اجرای طرح های  هادی 50روستا در سطح استان ایلاماز ابتدای سال ۹۷ تاکنون عملیات آسفات در سطح ۴۶ روستا با اعتباری معادل ۷۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ملی، قیر یارانه‌ای، مشارکت دهیاری‌ها به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع اتمام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محبی همچنین افزود:عملیات اساس و زیر اساس (شن ریزی و اجرای بیس) در سطح ۵۲ روستا با اعتباری معادل ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و با مساحتی به مقدار ۱۸۸ هزار متر مربع انجام گرفته است.

وی اظهار کرد:عملیات اجرای جوی و جدول، کانال سنگی، پل، سنگفرش، بتن ریزی معابر و .. در سطح ۵۷ روستا با اعتباری معادل ۳۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال نیز به اتمام رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان گفت: مطالعه و تهیه طرح هادی ۵۰ روستا در سطح استان که ازین مجموع ۲۸ طرح به تصویب کمیته فنی رسیده است، ۱۸ طرح نیز در کمیته تصویب شده و ۲۲ طرح با پیشرفت فیزکی ۷۰ درصد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در دست اقدام است در مجموع کل اعتبارات هزینه شده این مدت در حوزه عمران روستایی مبلغ ۱۳۸ میلیارد ریال می‌باشد.

محبی بیان کرد:۱۹۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی، قیر یارانه‌ای روستا‌های فاقد دهیاری‌ها در مجموع برای ۲۳۴ پروژه در سال ۹۷ منظور گردید.

حبیب الله محبی مدیر کل بنیاد مسکن استان گفت: جمع کل واحد‌های مسکونی در سطح استان ایلام ۴۶ هزار واحد مسکونی روستایی است که در ابتدای سال ۸۴ تاکنون تعداد ۲۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی احداث و مقاوم سازی شده است.

وی افزود:همچنین جمع کل اعتبارت هزینه شده تاکنون ۲۷۵ میلیارد بوده است.

محبی ادامه داد:در آستانه دهه فجر پروژه و طرح‌های بنیاد مسکن به صورت نمادین در ۶ شهرستان و ۹ روستا افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/با

افتتاح و بهره برداری از پروژه های بنیاد مسکن استان ایلام

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.