محسنی‌بندپی گفت: دستگاه‌های خدمات رسان با توجه به شانه خالی کردن از تأمین خدمات زیربنایی موظف به تکمیل تمام امکانات واحد‌های مسکن مهر هستند.

دستگاه خدمات رسان موظف به تأمین زیرساخت‌های واحدهای مسکن مهر هستندبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسنی‌بندپی استاندار تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی زیرساخت‌های پردیس و مطالعات فاز ۲ قطار برقی تهران_ پردیس با بیان اینکه آماده سازی زیرساخت‌های فاز ۵ و ۹ شهر جدید پردیس و احداث آزادراه تهران_پردیس توسط شرکت راه‌سازی ایران در دست انجام قرار گرفته است، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از واحد‌های مسکن مهر باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد تا امیدواری و توجه بیشتر مردم به سکونت در واحد‌های مسکن مهر افزایش یابد.

وی ادامه داد: در استان تهران سه شهر جدید از جمله پرند، پردیس و اندیشه به طور عمده در عملیات ساخت واحد‌های مسکن مهر با عقب‌ماندگی‌هایی روبرو بودند که طی یکسال گذشته تحرک جدی‌ای در ساخت این واحد‌ها شاهد بوده‌ایم.

محسنی بندپی اظهار کرد: حضور نمایندگان فعال در شهر تهران و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود از اقدامات بسیار با اهمیتی بوده است که طی این دوره انجام شده است و نگاه نمایندگان برای شهر‌های جدید یک نگاه ملی بوده است.

استاندار تهران با بیان اینکه به طور معمول نمایندگان در فصل بودجه در حال چانه‌زنی برای دریافت بودجه و امکانات بیشتر در حوزه انتخابیه خود بودند، افزود: نمایندگان استان تهران همانند سایر نمایندگان پیگیر دریافت بودجه با امکانات بیشتر برای طرح‌های اطراف تهران بودند.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء یک پیمانکار بین‌المللی است، افزود: خوشبختانه این قرارگاه پروژه‌های در دست اجرایی خود را با کیفیت و سرعت بسیار خوبی انجام می‌دهد و ما پروژه‌های این پیمانکار را همیشه تحسین می‌کنیم.

محسنی بند پی توضیح داد: استانداری تهران چندین جلسه با شرکت‌های خدمات رسان از جمله آب، برق و فاضلاب برگزار کرده است، زیرا که این دستگاه‌ها برای تکمیل خدمات زیرساختی واحد‌های مسکن مهر شانه خالی می‌کردند و ما در این جلسات آنها را موظف کردیم که تمام امکانات را برای واحد‌های مسکن مهر در اسرع وقت تأمین کنند.

استاندار تهران در پایان گفت: نخستین کارگروه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی شهر جدید پردیس را با توجه به ساختار جمعیتی آن فراهم کردیم تا پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی این واحد‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار