رئیس پلیس راهور گیلان با تأکید بر اینکه شادی و نشاط نباید باعث ایجاد مزاحمت شود، از توقیف خودروی رانندگان هنجارشکن در جشن‌های ملی و ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: شادی و نشاط افراد نباید به قیمت ایجاد مزاحمت برای سایر افراد جامعه تمام شود.

وی افزود: به دلیل افتخارات ملی در حوزه‌های مختلف به ویژه ورزش، مردم اقدام به شادی و برگزاری جشن در معابر عمومی و خیابان‌ها می‌کنند که این موضوع هدف نهایی و اصلی مسئولان کشور برای سرمایه‌گذاری در امر ورزش و سبب رشد و تعالی جامعه و نشاط عمومی است.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه پلیس با شادی و خوشحالی مردم مشکلی ندارد، اظهار داشت: بنا به درخواست همشهریان با رانندگان هنجارشکن که با آلودگی صوتی و بوق زدن‌های بی‌مورد و ممتد موجبات مزاحمت و اختلال در عبور و مرور برای سایر همشهریان را فراهم می‌کنند، برخورد قاطع خواهد شد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مقامات قضایی خودروی آن دسته از رانندگان هنجارشکنی که به بهانه شادی و خوشحالی، برای سایر شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند، ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/ع

۷۲ ساعت توقیف خودرو، جریمه پلیس برای رانندگان هنجارشکن در جشن‌های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.