فردی که با تبلیغ فروش ۳قطعه سنگ زینتی در فضای مجازی، قصد کلاهبرداری ۵۰میلیارد ریالی را داشت، در عملیات ماموران پلیس شهرستان خنداب دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  فرمانده انتظامی شهرستان خنداب عبدالرضا جودکی گفت: پلیس شهرستان در تحقیقاتی از فعالیت و تبلیغات فردی در فضای مجازی برای فروش چند قطعه سنگ‌های زینتی در پوشش سنگ‌های الماس با خبر شدند و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جودکی اظهار داشت: پس از اقدامات فنی و تخصصی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، فرد مذکور شناسایی شد و در زمانی که این فرد در حال جابجایی سنگ‌های زینتی برای فروش در یکی از شهرستان‌های همجوار بود، در عملیاتی دستگیر و ۳ قطعه سنگ زینتی در بازرسی از خودروی او کشف شد.

وی گفت : در بازجویی‌های انجام شده مشخص شد که این فرد در حال انتقال این ۳ قطعه سنگ زینتی برای فروش به عنوان سنگ الماس به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

نقش هموطنان عزیز در پیشگیری از وقوع جرائم سایبری کمتر از پلیس نیست و شهروندان با بی توجهی به پیام‌ها و آگهی‌های اغوا کننده و همچنین اعلام موارد مجرمانه به مسئولان مربوطه می‌تواند، ضمن کاستن از زمینه‌های ارتکاب جرم، مجرمان سایبری را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارند.

کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با این پلیس در میان بگذارند.

منبع خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام / ا

کلاهبرداری با سنگ قیمتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.