مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه عمرانی در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامحسین ساقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۶ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت آبفای خراسان شمالی در ایام الله دهه فجر برنامه‌های فراوانی را برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این ایام اجرا خواهد کرد که یکی از این برنامه‌ها افتتاح پروژه‌های آماده بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از تعداد کل پروژه‌ها ۱۲ مورد مربوط به بجنورد با اعتبار ۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، دو پروژه قابل افتتاح و یک پروژه قابل کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال و پنج پروژه با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در اسفراین انجام شده است.

ساقی ادامه داد: همچنین چهار پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال در جاجرم، پنج پروژه با اعتبار۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در فاروج، دو پروژه با اعتبار ۹ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال در گرمه، سه پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال در مانه و سملقان و دو پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در شهرستان راز و جرگلان افتتاح و در مدار بهره برداری قرار خواهد.

منبع مهر

انتهای پیام/م

دهه فجر پربار برای خراسان شمالی

برچسب ها: آب و فاضلاب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.