رهبر انقلاب فرمودند: یکی از کار‌های بدی که بعضی از مدیران گلزار‌های شهدا انجام می‌دهند، این کار غلط یکسان‌سازی قبور شهدا است.

نظر رهبر انقلاب درباره یکسان‌سازی قبور شهدابه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر انقلاب صبح امروز پس از زیارت مزار شهدای بهشت زهرای تهران فرمودند: یکی از کار‌های بدی که بعضی از مدیران گلزار‌های شهدا انجام می‌دهند، این کار غلط یکسان‌سازی قبور شهدا است. این [جا]خوب است؛ همین درست است، بیایند صاحبان این شهدا، پدرانشان، مادرانشان، فرزندانشان، همسرانشان، علامتی داشته باشند، عکسی داشته باشند، این خوب است. این شکل، شکل طبیعی است.

ایشان افزودند: هیچ لزومی ندارد که ما این [علامت‌ها]را صاف کنیم، به خیال اینکه می‌خواهیم زیباسازی کنیم. زیبایی هر جایی و هر چیزی به حَسَب خودش است؛ زیبایی انسان، زیبایی باغ، زیبایی قبرستان، زیبایی هر چیزی را باید به حَسَب خودش محاسبه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۹:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
این ها نتیجه تصمیمات عجولانه و نسنجیده برخی از مسئولین بیفکره که یه شبه تصمیم میگیرن و اون تصمیم یک شبه رو به قانون تبدیل می کنن. بدون اینکه از کسی نظر بخوان. مطمئنا خیلی از خانواده های شهدا با این داستان موافق نبودن و نیستن. اما کسی به نظرشون اهمیت نمیده. متاسفانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
انتفاد سازنده میتونه باشه اما نه درشرایطی که مردم توانایی خرید گوشت کیلویی 110 هزار تومان را ندارن
ای کاش انتقادی هم برای وضع فعلی معیشتی مردم میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آره واقعا درسته من دنبال شهیدی می گشتم به خاطر همین یکسان سازی به زحمت پیداش کردم
آخرین اخبار