زک اسنایدر سریال ترسناک «ارتش مردگان» را با سرمایه‌گذاری شرکت نتفلیکس کارگردانی می‌کند.

نتفلکیس کارگردانی سریال «ارتش مردگان» را به زک اسنایدر سپردبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، زک اسنایدر کارگردان فیلم «لیگ عدالت» طی قراردادی کارگردانی سریال جدید نتفلیکس را در ژانر وحشت و با حضور زامبی‌ها بر عهده گرفت.

اسنایدر به همراه همسر خود دبورا اسنایدر، تهیه کنندگی این فیلم را هم بر عهده دارد و فیلمنامه این سریال نیز توسط «جابی هارولد» نوشته شده است.

داستان این سریال با نام «ارتش مردگان»، درباره شیوع و گسترش بیماری زامبی‌ها در لاس وگاس و عده ای که می خواهند از این فرصت به نفع خود استفاده کنند، است.

گفته می شود که نتفلیکس هزینه بسیاری برای دور نگه داشتن شرکت برادران وارنر از این سریال کرده و این فیلم تابستان امسال با بودجه قابل توجه 90 میلیون دلاری ساخته و احتمالاً در سال 2020 توسط نتفلیکس منتشر می شود.

اسنایدر در گذشته رئیس طراحی شرکت برادران وانر بوده است و سال ها برای این شرکت در ساخت فیلم های کمیک همکاری کرده است. فیلم قبلی اسنایدر در این ژانر «ظهور مردگان» نام دارد که با بودجه 26 میلیون دلاری، بیش از 102 میلیون دلار فروش جهانی داشت.

این کارگردان همچنین فیلم «مراقبان» را کارگردانی کرده و در فیلم های «زن شگفت انگیز » و «آکوامان» مسئولیت تهیه کنندگی را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار