مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با همراهی فرماندار سنندج، مدیر کتابفروشی نشر فرهنگ با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس حاشیه نشین سنندج حضور یافتند و به دانش آموزان کتاب اهدا کردند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کتابفروشی نشر فرهنگ  با مدیریت خشایار متی پور با همکاری و مشارکت سازمان مدیریت و بزرنامه ریزی با اهدای کتاب به دانش آموزان مناطق حاشین نشین سنندج مروج فرهنگ کتابخوانی شدند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان  با حضور در مدرسه ابتدایی پسرانه عدالت ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج، به دانش آموزان کتاب اهدا کردند.

جلال قلعه شاخانی در این مراسم  بر فرهنگ کتابخوانی در مدارس ابتدایی تاکید کرد وگفت:  تقویت و ترویج فرهنگ کتابخوانی و نشر این فرهنگ در بین دانش آموزان از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان است

  قلعه شاخانی در ادامه گفت:پیش از این با اجرای طرح هر شهروند یک کتاب شهروندان از تخفیف ویژه ٥٠ درصدی خرید کتاب بهره‌مند شدند.

کتابفروشی نشر فرهنگ با تقبل هزینه کتاب‌های اهدایی و مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تلاش کردند تا دانش آموزان بیش از پیش با یار مهربان انس بگیرند.

انتهای پیام/م

 کتاب اهدابه دانش آموزان مناطق حاشین نشین سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.