دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: دشمنان به دنبال سیاه نمایی دستاورد های کشور ایران هستند و شما دانش آموزان باید به دنبال خنثی کردن دسیسه های دشمنان باشید.

دشمنان به دنبال سیاه نمایی دستاوردهای کشور ایران هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) در جشن چله انقلاب که به همت آموزش و پرورش استان در سمنان برگزار شد با اشاره به جایگاع علمی کشور ایران در دنیا گفت: کشور ایران امروز یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیا است و این درحالی است که در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب ایران رتبه ۶۷ دنیا را در پیشرفت‌های علمی داشته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های حضرت زهرا (س) افزود: حضرت زهرا معجزه الهی است و ایشان نمونه کامل یک انسان در بین زنان بوده و این افتخاری برای ارزش نهادن به جایگاه زنان است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به جایگاه حجاب در دین اسلام گفت: شما دختران باید به ارزش‌های فاطمی و سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه ویژه داشته باشید.

وی با اشاره به جایگاه نخست ایران در دنیا در رشد سوادآموزی افزود: همه‌ی شما باید در دانش افزایی تلاش کنید و از منابع مختلف علمی استفاده کنید و آموزه‌های خود را رشد دهید.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به پیشرفت‌های ایران در سال‌های بعد از انقلاب تصریح کرد: پیشرفت‌های چشمگیر ایران در علم پزشکی باعث شده تا مردم برای درمان به کشور‌های دیگر مهاجرت نکنند.

وی عنوان داشت: دشمان به دنبال سیاه نمایی کشور ایران هستند و و ما باید امید به آینده داشته باشیم و این را بدانید که آینده در دست شما دانش آموزان است.

انتهای پیام / گ

جشن چله انقلاب در سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.