مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: طرح مسکن مهر استان شامل ۳۴ هزار و ۸۲۷ واحد بوده که تا کنون ۳۰ هزار و ۷۰۰ واحد تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی افزود: هزار و ۱۰۰ واحد دیگر هم تا پایان سال تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: به جز طرح ۳۴۰ واحدی تعاونی مسکن برازجان و ۳۶ واحدی مسکن جوانان دشتی، بقیه واحد‌های مسکن مهر که بیشترشان خودمالکی هستند تا نیمه اول سال ۹۸ به پایان می‌رسند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح بازآفرینی شهری در مناطق کم برخوردار، گفت: به متقاضیان این طرح ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات تخصیص می‌یابد و برق و آب خارج از نوبت ارائه می‌شود.

رستمی بیان کرد: همزمان دو طرح بدون متقاضی مسکن مهر در برازجان وجود دارد که طبق تفاهم‌نامه امضا شده با کمیته امداد در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وی گفت: در این محلات عوارض صدور پروانه ساختمان ۵۰ درصد تخفیف دارد و در برخی نقاط این تخفیف به صد درصد هم می‌رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر عنوان کرد: سهمیه استان بوشهر در اجرای این طرح هزار و ۵۴۵ واحد است که براساس تفاهمنامه به امضا رسیده با بنیاد مسکن بناست به قشر‌های کم درآمد و محروم زمین‌هایی به صورت رایگان اختصاص یابد و تسهیلاتی نیز به آن‌ها ارائه شود تا صاحب مسکن شوند.

انتهای پیام/ک

هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان سال تحویل می‌شود

برچسب ها: مسکن ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.